تو پاچه کردن
مکانیزم ضربه زدن یکی از عناصر کلیدی طراحی بازی است که بازیکنان را تشویق میکند به صورت خاصی عمل کنند. هدف از این مکانیزم ایجاد تعامل و جذابیت بیشتر در بازی است. این مکانیزم بر اساس اهداف و روند بازی طراحی میشود تا تجربه منحصربهفردی را برای بازیکنان فراهم کند.
-
کاستل (NOX)
بازی کاستل برگرفته از بازی NOX یک بازی کارتی جذاب، سریع و رقابتی است که برای علاقهمندان به بازیهای خانوادگی…
بیشتر بخوانید » -
دژ (Citadels)
بازی دژ نسخه فارسی شده بازی رومیزی محبوب و مشهور Citadels یا سیتادلز است که توسط آقای برونو فیدوتی طراحی…
بیشتر بخوانید » -
حامد اسدی
هورامون (Houramon)
بازی هورامون یک بازی رومیزی استراتژیک و تماتیک ایرانی است که در آن شما در نقش قهرمانان مختلف با قابلیتهای…
بیشتر بخوانید » -
امیر سلامتی
زیرخاکی (Dead Man Draws)
بازی زیرخاکی یک بازی کارتی محبوب خانوادگی و بسیار مهیج است که در آن شما در نقش جویندگان زیرخاکی و…
بیشتر بخوانید »