ایکس باکسبازی کامپیوتریبازی کنسولیپلی استیشنمعرفی بازی ویدیویی

معرفی بازی Dark Souls | شروع دنیای دارک سولز

بسیاری از بازی های ویدیویی در یک فضای داستانی اتفاق می افتند که قواعد آن بسیار به دنیای ما نزدیک است تا مخاطب بتواند احساس نزدیکی به بازی داشته باشد. اما دنیای بازی Dark Souls چیزی متفاوت از همه بازی هاست. از شکل گیری دنیای بازی گرفته تا حوادثی که در آن رخ می دهد کاملا متفاوت با چیزی است که در هر داستان دیگری می توان یافت؛ از شکل گیری و پیدایش دنیای بازی گرفته تا جنگ بر سر بدست آوردن قدرت و حفظ آن؛ همه و همه قواعدی متفاوت با دنیای ما دارد.

اواخر سال 2011، کمپانی Bandai Namco که با یک ریسک بزرگ اما موفق توانسته بود بازی Demon Souls و سونی را نجات دهد، با انتشار بازی Dark Souls shoji بار دیگر نشان داد که اعتماد زیادی به هیدتاکا میازاکی و سبک بازی های او دارد. این بازی که در ابتدا فقط برای کنسول پلی استیشن 3 سونی منتشر شده بود، بعد ها برای اکس باکس 360 هم وارد بازار شد و در آخر هم با انتشار نسخه ریمستر، پگیمر های کامپیوتری هم توانستد این بازی را تجربه کنند.

معرفی بازی Bioshock | توضیحات کلی

معرفی بازی Dark Souls

بازی ویدیویی دارک سولز | Dark Souls

بعد از آزادی از زندان و از بین بردن دشمنان خود و بدست آورد روح آن ها، سرونوشت ادامه جهان بازی را تعیین کنید.

  • نام های بازی: دارک سولز ، Dark Souls
  • کارگردان بازی: Hidetaka Miyazaki
  • سازندگان بازی:  FromSoftware Inc
  • ناشر بازی:  Bandai Namco
  • ژانر بازی: نقش آفرینی (RPG)، اکشن – ماجراجویی (Action- Adventure)
  • پلتفرم های بازی: رایانه های شخصی PC پلی استیشن 3 و 4 و 5 (PS5، PS4 و PS3)، اکس باکس 360، وان و سری اس و اکس (Xbox One و Xbox Seri S|X)

تریلر بازی Dark Souls


پلات بازی Dark Souls

نقش آفرینی شما در بازی دارک سولز از آنجایی شروع می شود که تمام اتفاقات و حوادث در بازی افتاده است و شما از یک زندان دور از سرزمین اصلی بازی کارتان را با فرار از این زندان آغاز می کنید. پیش از این دنیای بازی دارک سولز با شروع شعله نخستین و پیدایش موجودات کنار آن شکل گرفته است. در کنار روشنایی شعله، تاریکی هم بوجود می اید که در داستان بازی، انسان ها از این تاریکی بوجود آمده اند. اما در این زمان قدرت روشنایی بیشتر از تاریکی است و اربابان روشنایی قدرت را بدست می گیرند و تاریکی به حاشیه می رود.

در بازی Dark souls شما باید سعی کنید از طریق آیتم ها و محیط بازی داستان بازی را درک کنید. در واقع داستان بازی از طریق بازی کردن برای شما روایت می شود نه سینماتیک های طولانی!

موجودات جدید به سرکردگی لرد گویین پادشاه روشنایی (Lord Gwen)، اژدهایان را از بین می برند و سلطنت آنها آغاز می شود. دنیای بازی در یک آرامش نسبی قرار دارد تا اینکه شعله نخستین شروع به خاموش شدن می کند. پس از این حوادثی در دنیای بازی دارک سولز رخ می دهد که این دنیا را به سمت نابودی می برد.

همچنین بخوانید: معرفی بازی Dark Souls 3 | پایان سه گانه دارک سولز

شما به عنوان یک انسان زندانی با راهنمایی هایی که از شخصیت های مختلف بازی می گیرید و یا از روی محیط و آیتم های بازی بدست می آورید، باید سعی کنید سرنوشت دنیا را مطابق میلتان تغییر دهید.

گرافیک بازی Dark Souls

بازی دارک سولز زمانی که برای اولین بار عرضه شد، از گرافیک نسبتا قابل قبولی با توجه به بازی های روز آن زمان برخوردار بود. اما با گذشت زمان و انتشار عناوین دیگری توسط استودیو فرام سافت ور مانند Blood Borne و Dark Souls3 و افزایش مخاطبان بازی های سولزلایک، سازندگان بازی تصمیم گرفتند نسخه ریمستر بازی دارک سولز را برای طرفداران این بازی تولید و منتشر کنند.

نسخه ریمستر شده (بازسازی شده) به وضوح گرافیک بسیار بهتر و قابل قبول تری نسبت به نسخه اصلی دارد. به شکلی که بسیاری از مشکلات گرافیکی فنی مثل قابل تشخیص نبود تعدادی از جزئیات گرافیکی بازی و همچنین عدم تناسب گرافیک و فیزیکموجودات بازی در نسخه ریمستر بازی Dark Souls حل شدند.

بهبود گرافیکی نسخه ریمستر شده بازی Dark Souls1 لذت بازی را دو چندان کرده است.

مکانیزم های بازی Dark Souls

این بازی که دومین بازی سولز لایک پس از عنوان Demon Souls به شمار می رود، دارای مکانیزم های مشابه و بهبود یافته تری نسبت به Demon Souls است. بازی های سولز لایک به سختی بی رحمانه مشهور هستند. در دارک سولز1 شما باید وارد مبارزه با دشمنانی بشوید که به مراتب از شما قوی تر اند. حتی در بخش هایی از بازی دشمنان معمولی بازی هم شما را آزار می دهند و پیشروی در بازی را برایش ما چالش برانگیز می کنند.

در این بازی شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از کلاس های مختلف بازی از جمله شوالیه، راهزن، جادوگر و غیره را انتخاب کنید. در ادامه بازی با پیشرفت در بازی و بدست آوردن سول (واحد پول بازی Dark Souls) می توانید کاراکتر خود را آپگرید کنید. بازی به شما این امکان را می دهد که با توجه شیوه آپگرید از نوع بازی و سلاح های دیگر کلاس هایی که انتخاب نکردید هم استفاده کنید.

بازی دارک سولز را همه به عنوان یک بازی دشوار می شناسند.

علاوه بر این ها، در این بازی می توانید دوستان خود را وارد دنیای خود کنید و در باس فایت ها از همراهی آنها کمک بگیرید. همچنین می توانید از کمک برخی شخصیت های بازی هم در تعدادی از مبارزات خود با غول های کشنده بازی استفاده کنید. جدای از این بازیکنان دیگر می توانند با توجه به امکانی که در بازی برای آنها قرار داده شده در بخش هایی از سرزمین بازی وارد دنیای شما شده و خرابکاری کنند که در نوع خود جالب است.

لینک های مفید

آرین مختاری

گیمری که سرنوشت، اونو «فیزیک پیشه» و شیفته فیزیک کرده. دانشجویی که استرسش برای فوتبال بین منچستریونایتد و بیرمنگام بیشتر از امتحان و درسشه! برای آیوی که مثل فرزندمون میمونه مینویسم و امیدوارم سریعتر به بلوغ برسه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا