ایکس باکسبازی کامپیوتریمعرفی بازی ویدیویی

معرفی بازی Signalis | ترسناک جدید با فرمول کلاسیک

بازی های مستقل بیشتر با داشتن ایده های جدید و خلاقانه در بخش های مختلف بازی مثل گیمپلی، موسیقی، گرافیک و داستان شناخته می شوند. سارندگان بازی Signalis اما با استفاده از فرمول های بازی های کلاسیک در سبک بقا-ترسناک مثل سری کلاسیک رزیدنت اویل و تا حدی بهره گیری از المان های بازی های مخفی کاری مانند سری قدیمی متال گیر، یک بازی مستقل در ژانر بقا-ترسناک ساختند.

این بازی که توسط استودیوی دونفره آلمانی Rose engine ساخته شده است با این که یک اثر نوآورانه به حساب نمی آید اما توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند و در پلتفرم استیم نمره عالی 10 از 10 را از آن خود کند. طبق ادعاها، اولیه ساخت این بازی از سال 2014 شروع شده که در نوع خود جالب است.

توضیحات کلی | Signalis

بازی ویدئویی Signalis

ترسناک جدید با فرمول کلاسیک

  • نام بازی: سیگنالیس (Signalis)
  • سازنده بازی: Rose-engine games
  • ناشر بازی:  Humble Bundle
  • ژانر بازی: بقا-ترسناک، شوتر، پازل
  • پلتفرم های بازی: Xbox Series X/S, Windows, PlayStation 4&5 , Nintendo Switch

تریلر | Signalis


پلات | Signalis

در بازی Signalis شما به عن.ان گیمر در نقش الستر، تکنسینی که به دنبال شریک از دست رفته و رویاهای گمشده اش می گردد، از خواب بیدار می شوید و دنیایی سورئال رتوتک را کشف کنید. اسرار وحشتناک، معماهای چالش برانگیز، و موجودات کابوس وار را در تجربه ای پرتنش و مالیخولیایی از ترس کیهانی و وحشت کلاسیک بقای روانشناختی کشف کنید.

در کل در این بازی شما حس ترس و وجشت را تجربه می کنید، با استفاده از مهمات و ابزار و سرنخ هایی که در محیط بازی قرار داده شده، معماهای پازلی و محیطی را باید حل کمید تا در نهایت به راز و رمز اصلی بازی پی ببرید و از سرنوشت الستر آگاهی پیدا کنید.

بازی Signalis
بازی Signalis یک تجربه ترسناک مشابه بازی های کلاسیک ژانر ترس است.

گیم پلی | Signalis

بازی Signalis که یک بازی در سبک بقا – ترسناک است، گیم پلی ای دقیقا مشابه عناوین کلاسیک رزیدنت اویل دارد. در این بازی شما کنترل نقش اصلی بازی یعنی الستر را برعهده دارید که حتی اسم او هم شبیه به اسامی کاراکترها در بازی رزیدنت اویل است. در این بازی شما معمولا در محیط های تنگ و تاریک و محدود قرار می گیرید و با عنوان شدن معماهای محیطی و پازل های مختلف باید سعی کنید معمای اصلی هر بخش را واکاوی کنید.

بازی سیگنالیس با طرح پازل ها و معماهای محیطی یک گیمپلی جذاب را به گیمر ارائه می دهد.

برای حل این معماها علاوه بر سرنخ هایی که بازی در محیط در اختیار شما قرار می دهد، ابزار و سلاح هایی هم در اختیار دارید که با کمک آنها می توانید پازل های مختلف را حل کنید. مسئله مهمی که بازی Signalis را مانند عناوین نوستالژی کرده، محدودیت هایی است که در مهمات و ابزار خود دارید. در گذشته بازیسازها برای افزایش چالش های بازی از محدود کردن مهمات استفاده می کردند. چیزی که بازی های امروزی بیگانه با آن هستند. اما بازی سیگنالیس از همان قاعده قدیمی بهره برده تا چالش های بیشتری را برای بازیکنان ایجاد کند.

گرافیک | بازی Signalis

همانطور که تا اینجا تاکید داشتیم، بازی سیگنالیس الهامات زیادی (حتی در حد کپی برداری) از سری بازی های کلاسیک ژانر بقا-ترسناک داشته است. از حمله آن ها باید به زاویه دوربین اشاره کرد که از بالا به پایین است. این زاویه دوربین گیمرهای قدیمی را سریعا به حال و هوای بازی های اوریجینال متال گیر و رزیدنت اویل های قدیمی می برد. زاویه دوربین علاوه بر ایجاد یک حس نوستالژی، کاملا در اختیار گیم پلی است تا شما بتوانید تمام محیط را یکجا درنظر بگیرید و معماها را حل کنید.

سیگنالیس با اینکه یک بازی گرافیک محور نیست اما از زیبایی های بصری خوبی بهره مند است.

گرافیک هنری بازی هم سبک خاص خود را دارد. در بازی Signalis با یک طراحی بصری پیکسل آرت که تقریبا یکی از مشخصه های بازی های مستقل به شمار می آید سروکار داریم. از نظر بصری، گرافیک بازی کاملا ساده و زیباست و هیچ ایراد اساسی ندارد.

آرین مختاری

گیمری که سرنوشت، اونو «فیزیک پیشه» و شیفته فیزیک کرده. دانشجویی که استرسش برای فوتبال بین منچستریونایتد و بیرمنگام بیشتر از امتحان و درسشه! برای آیوی که مثل فرزندمون میمونه مینویسم و امیدوارم سریعتر به بلوغ برسه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا