جعبه بازی آنتی آنزیم

بازی رومیزی ایرانی آنتی آنزیم

مشخصات عمومی آنتی آنزیم

خلاصه رومیزشکافی آنتی آنزیم

مشخصات بازی

بازی را با چه کسانی بازی کنیم؟

افرادی که اگر نتیجه تلاش آنها در لحظه‌ای از بازی نابود شود خیلی ناراحت نشده و از بازی زده نمی‌شوند. از طرفی با شانس در بازی مشکل نداشته باشند.

بازی را با چه کسانی بازی نکنیم؟

افرادی که از باخت در بازی زمانی که باخت خارج از کنترل آنها باشد، به شدت آزرده می‌شوند. از طرفی از شانس در بازی لذت نمی‌برند.

بهترین تعداد بازیکن برای بازی چند نفر است ؟

بازی آنتی آنزیم با تعداد 1 الی 5 نفر قابل تجربه است. تعداد بازیکن های ایده آل برای بازی حدود 3 نفره است. چون هم تعداد به حدی زیاد نیست که موجب شلوغی زمین بازی و در عین حال خارج شدن جریان بازی از کنترل شود و نه به اندازه ای کم است که تعامل بازیکن ها با یکدیگر کم شود. نحوه انجام 1 نفره بازی، تفاوت هایی با نحوه انجام معمولی بازی دارد. (برای آموزش 1 نفره بازی به آموزش بازی آنتی آنزیم مراجعه کنید)

مخاطب بازی باید چقدر بردگیمی باشد؟

1 از 5(می تواند نباشد)– بازی آنتی یک بازی ساده و سریع است و می تواند جذابیت زیادی برای افراد نا آشنا به دنیای بردگیم و بازی های رومیزی داشته باشد. پس تجربه آن با افراد نا آشنا به بردگیم هم پیشنهاد می شود و اصلا می تواند جزو بازی های gateway یا ورود به دنیای بازی های رومیزی باشد.

آنتی آنزیم یک بازی تمام خانوادگی است. قوانین ساده و کم آن، این بازی را مناسب برای خانواده می‌کند. از طرفی سطح فکری بودن آن هم آن را برای خانواده مناسب تر کرده است.

این بازی از 1 نفر تا 5 نفر قابل تجربه است. در این بین تجربه تعداد نفرات متوسط آن، یعنی حدود 3 نفره، در این تعداد نفرات تا حد خوبی بازی در کنترل بازیکن هاست. در عین حال ممکن است نبرد در بازی خیلی زیاد اتفاق نیفتد.

این بازی مناسب برای افرادی است که تجربه چندانی در دنیای بازی‌های رومیزی ندارند. پس می‌شود آن را با افراد جدید هم تجربه کرد.

در صورتی که یک جمع خانوادگی یا دوستانه ناآشنا به بردگیم دارید که تجربه آن‌ها از بازی‌ها به منچ و مارپله برمی‌گردد، این بازی مناسب شماست.

سوالات مهم درباره بازی

  • بازی به دنبال چه چیزی است؟

بازی به دنبال این است که شبیه ساز نبرد بین میکروب ها و لباسشویی باشد گرچه بازی تماتیک نیست، اما حسی که حضور لباسشویی در بازی القا می‌کند با تم و سبک بازی همخوانی زیادی دارد.

  • خوب بازی کردن در بازی به چه معناست؟

اول باید سعی کنید روی شماره ها‌یی سرمایه‌گذاری کنید که بقیه بازیکن‌ها سراغ آن می‌روند چراکه احتمالا کارت آنزیم آن شماره را نداشته باشند. از طرفی باید سعی کنید‌ در جابه‌جایی ها، به شماره ها‌ی امن تر بروید. همچنین سعی کنید سریع تر از بقیه به جوراب مرکزی برسید.

  • چرا باید این بازی را تهیه کنم؟

قبل از هر دلیل خرید یک بازی ایرانی می‌تواند حمایت کوچکی باشد از طراحان ایرانی. از طرفی این بازی بسیار ساده و مناسب تجربه خانوادگی است. و مخاطب آن می‌توانند افرادی باشند که تجربه‌ای از بردگیم ندارند. پس می‌تواند مهمان همیشگی محفل های خانوادگی شما باشد.

Instagram
Telegram
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

رومیزشکافی chinatown
رومیزشکافی زمستان فیمبل
فهرست