جعبه بازی زمستان فیمبل

بازی رومیزی ایرانی زمستان فیمبل

مشخصات عمومی بازی رومیزی زمستان فیمبل

خلاصه رومیزشکافی زمستان فیمبل

مشخصات بازی

بازی را با چه کسانی بازی کنیم؟

افرادی که حال و حوصله یک ساعت نبرد نسبتا تاکتیکی و استراتژیک را داشته باشند. و لحظه‌ای از برنامه ریزی عفلت نکنند.

بازی را با چه کسانی بازی نکنیم؟

افرادی که حساسیت زیادی در انتخاب هایشان دارند این امر باعث می‌شود به شدت از تجربه بازی برای آنها به دلیل وجود انتخاب های مختلف سخت و اذیت کننده باشد.

بهترین تعداد بازیکن برای بازی چند نفر است ؟

بازی زمستان فیمبل با تعداد 2 الی 4 نفر قابل تجربه است. تعداد بازیکن های ایده آل برای بازی این بازی 2 نفر است. در واقع فکر کردن و پیش روی و حد اعلی جذابیت بازی مبتنی بر مدیریت شانس و وضعیت تاکتیکی بازی است. در تعداد بازیکن بالا این مدیریت به دلیل پیش آمدن اتفاقات مختلف و تغییر لحظه ای بازی با بازی کردن بقیه بازیکن ها تا حدی غیر قابل کنترل شده و تجربه عالی و کاملی رقم نمی زند.

مخاطب بازی باید چقدر بردگیمی باشد؟

2.5 از 5(روبه متوسط)– این بازی یک بازی فکری است. تجربه آن به افرادی پیشنهاد می شود که تجربه حداقل 5 بازی فکری و استراتژی-تاکتیکی مدرن را داشته باشند.

بازی زمستان فیمبل شبیه ساز یک نبرد تمام عیار نسبتا استراتژیک و نبستا انتزاعی است. حمله به یکدیگر برای از بین بردن نیروهای هر بازیکن در مناطق مختلف چاشنی اصلی بازی است. پس بازی برای جمع های دوستانه که به دنبال تخریب یکدیگر هستند بسیار مناسب است. افرادی که در انتخاب هایشان در بازی علاقه مند هستند که تمام جوانب با بسنجند و به نوعی نمی‌توانند شکست خوردن در نبرد ها و از بین رفتن نیروهایشان را بینند از این بازی لذت نخواهند برد.

در صورتی که جمعی 2 یا 3 نفره از بردگیمر های متوسط دارید که می‌خواهید حدود یک ساعت زمان خود را صرف یک بازی جمع و جور کنید، این بازی مناسب شماست.

سوالات مهم درباره بازی

  • بازی به دنبال چه چیزی است؟

زمستان فیمبل به دنبال این است که نبردی نسبتا ساده ولی عمیق رقم بزند. نبردی که در دست های اول بازی استراتژیک و انتخاب های زیادی به بازیکن می‌دهد، و در انتهای بازی نتیجه آن استراتژی ها در قالب تاکتیک های معین و اعمال می‌شوند.

  • خوب بازی کردن در بازی به چه معناست؟

شما زمانی می توانید ادعا کنید خوب بازی می کنید که بتوانید در تمام دست های بازی سه دسته اطلاعات را مدیریت و تحلیل کنید: اطلاعات وضعیت کنترل مناطق در برد بازی، کارت های فرمانده یا اکشن رو شده برای بازی، کارت های بازی نشده که به حریف داده اید…

  • چرا باید این بازی را تهیه کنم؟

قبل از هر دلیل خرید یک بازی ایرانی می‌تواند حمایت کوچکی باشد از طراحان ایرانی. از طرفی این بازی با خلاقیت در به کار بردن تاس به عنوان نیرو های وایکینگ هر بازیکن، توانسته یک نبرد نسبتا انتزاعی استراتژیک و متوسط خلق کند و این امر می‌تواند در عمده موارد مثبت باشد.

لینک های مفید

Instagram
Telegram
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

رومیزشکافی آنتی آنزیم
رومیزشکافی بلاد
فهرست