بازی کامپیوتریبازی کنسولیپلی استیشنمعرفی بازی ویدیویی

معرفی بازی POTION CRAFT: ALCHEMIST SIMULATOR

معجون سازی سحرآمیز و تجربه شبیه سازی کامل کیمیاگری

بازی Potion Craft: Alchemist Simulator یک شبیه ساز مستقل با RPG و عناصر مدیریتی است که در آن، ما این فرصت را داریم که اسرار کار یک کیمیاگر را بیاموزیم، با استفاده از مواد مختلف معجون بسازیم و به مشتریان بفروشیم.


توضیحات کلی بازی POTION CRAFT: ALCHEMIST SIMULATOR

معرفی بازی potion craft

داستان بازی ویدیویی POTION CRAFT

بازی Potion Craft یک شبیه ساز کیمیاگری است که در آن شما به صورت فیزیکی با ابزار و مواد خام خود، برای دم کردن معجون در تعامل هستید. شما کنترل کامل کل فروشگاه معجون سازی را در دست دارید: دستور العمل های جدید ابداع کنید، مشتریان را جذب کنید و تا حد دلخواه خود آزمایش کنید. فقط به یاد داشته باشید: تمام شهر روی شما حساب می کنند.

  • نام های بازی: POTION CRAFT
  • ساندگان بازی:  : niceplay games
  • ناشرین بازی:  tinyBuild
  • ژانر بازی: شبیه سازی (Simulation)، استراتژیک(Strategy)
  • پلتفرم های بازی: رایانه های شخصی PC، پلی استیشن 4 (PS4)، زون (XOne)، نینتندو سوییچ (Nintendo switch)

پلات بازی POTION CRAFT

داستان بازی Potion Craft: Alchemist Simulator یک شبیه ساز دستی از یک کیمیاگر در قرون وسطی است. وظیفه ما این است که معجون ها، اسانس ها و میعانات مختلف را از لیست گسترده ای از مواد تشکیل دهیم و سپس بسته به نیاز شهروندان شهر، آنها را به فروش برسانیم. این بازی توسط استودیو Niceplay Games توسعه یافته و توسط tinyBuild منتشر شده است که با بازی هایی مانند Party Hard، Graveyard Keeper یا Streets of Rogue شناخته می شود.

تصاویر بازی potion craft
سازوکارهای پیچیده برای تولید معجون در بازی potion crafts

مکانیزم های بازی potion crafts

بازی Potion Craft یک بازی با ساختار باز است که ما در آن، مغازه معجون فروشی خودمان را راه اندازی می کنیم درحالیکه هر روز ساکنان شهر به دنبال راه حلی برای مشکلات خود می آیند و وظیفه ما این است که تصمیم بگیریم که آیا و چه چیزی به آنها بفروشیم. با این حال، باید مراقب باشیم، زیرا هر تصمیمی از این دست می‌تواند عواقب منفی داشته باشد، به خصوص زمانی که به جای یک اسانس شفابخش واقعی، یک معجون مرگ بفروشیم و مشتری را بکشد.

در حین دم کردن معجون ها، ما آزادی تولید آنها و ایجاد معجون هایی با دو تاثیر بسیار متفاوت داریم و گیم پلی بازی تا حد زیادی بر اساس یافتن دستور العمل های جدید است. با این حال، این به ما بستگی دارد که آیا می‌خواهیم یک کیمیاگر صادق و سالم باشیم، یک خائن حریص یا یک ساحر آماتور بی‌وجدان که شیر مرغ را بجای جان آدمیزاد میفروشد.

مکانیک بازی  potion craft
برداشت مواد اولیه و گیاهان مورد نیاز ساخت معجون از باغ خصوصی

از میان طیف گسترده ای از مواد تشکیل دهنده از جمله گل ها، دانه ها، ریشه ها، انواع توت ها، مواد معدنی و قارچ ها، موادی را انتخاب می کنیم که پتانسیل ایجاد یک معجون قابل فروش را دارند و آن را با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات حرفه کیمیاگری به معجون تبدیل می کنیم. بنابراین باید از هاون، دیگ یا دستگاه های شیشه ای با ظاهر پیچیده برای تقطیر و موارد دیگر استفاده کنیم و همچنین پایه ای را که قرار است معجون از آن درست شود انتخاب کنیم.

هنگامی که از نتیجه نهایی راضی شدیم، می توانیم تصمیم بگیریم که محصول را در قفسه قرار دهیم و از قبل تصمیم بگیریم که در کدام نوع و رنگ ویال بهتر به نظر می رسد. بالاخره ما می خواهیم محصولات خود را بفروشیم، زیرا فروشگاهی معجون فروشی نیز یک هزینه‌های خود را دارد. بنابراین باید مراقب خرید مواد اولیه از یک فروشنده دوره گرد باشید که می تواند قیمت ها را افزایش دهد (خوشبختانه ما فرصت معامله داریم) یا می توانیم برخی از آنها را در باغ خصوصی خود پرورش دهیم.

مشاهده تریلر بازی

لینک های مفید

ابوذر بلالی

یک فیزیک خوانده، کمی بازی‌ساز، کمی دیجیتال مارکتر و کمی وب دولوپر که در دنیای بازی، به دنبال یاد گرفتن هستم و برای لبخند بازی می‌کنم. همیشه به دنبال سریع تر شدن بازی هستم و در صورت بازی با من حتما باید زود تصمیم بگیرید :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا