بازی IOSبازی اندرویدبازی کامپیوتریبازی موبایلمعرفی بازی ویدیویی

معرفی بازی To The Moon | ساخته یک موسیقی ساز

روایت درام عاشقانه یک زوج

بازی های ویدیویی داستان محور، اکثرا طوری پیش می روند که اثر مورد نظر با یم فیلم یا سریال هیچ تفاوتی ندارد. اینگونه بازی ها کم هم نیستند، عناوین بزرگی مثل The Last of Us هستند که با مشاهده سریال آنها به این نکته می رسیم که چرا این اثر از ابتدا در مدیوم تلویزیون وارد نشده است. بازی To The Moon یک بازی مستقل داستان محوذ است مه از این کلیشه همیشگی بازی های داستانی که منتهی به تجربه کردن یک فیلم طولانی مدت می شوند فاصله گرفته و به یک بازی ویدیویی کوچک اما بسیار خوب تبدیل شده است.


معرفی بازی To The Moon | توضیحات کلی

بازی ویدیویی به سوی ماه |To The Moon

شاهد روایت درام یک زوج در لا به لای خاطرات یک پیرمرد رو به مرگ باشید.

  • نام های بازی: به سوی ماه | To The Moon
  • سازندگان بازی:  : Freebird Games
  • ناشر بازی: Freebird GamesXD Inc.Limited Run Games
  • ژانر بازی: Story Telling, RPG
  • پلتفرم های بازی: Window, Mac OS, Android, IOS, Nintendo

تریلر بازی To The Moon


پلات بازی To The Moon

بازی To The Moon از آنجایی شروع می شود که یک تیم از دانشمندان که وظیفه برآورده کردن آرزوهایی که افراد نزدیک به مرگ را برعهده دارند، برای انجام این کار به خانه یک پیرمرد می روند که آرزوی رسیدن به ماه را دارد. البته از آنجاییکه تکنولوژی انها طوری طراحی شده که آرزوی حقیقی افراد که در ناخودآگاه آنهاست را برآورده می کند، با دستگاهی وارد ذهن پیرمرد می شوند تا آرزوی حقیقی او را در بین خاطرات او پیدا کنند.

داستان بازی یک درام بی نظیر همراه با موسیقی فوق العاده است که تا مدت ها در ذهن گیمر باقی می ماند و باعث می شود که داستان بازی را هرگز فراموش نکنید. البته

بازی To The Moon
در این بازی شاهد روایت داستان درام فوق العاده یک زوج است که در لا به لای ذهن یک پیر مرد رو به مرگ قرار دارد.

گیم پلی بازی To The Moon

گیم پلی بازی بسیار ساده است. شما دیالوگ های بازی را دنبال می کنید، در محیط بازی کمی جا به جا می شوید. باید بتوانید توسط دستگاهی که به ذهن پیرمرد داستان درون ذهن پیرمرد کاوش کنید تا تیکه های پازل این روایت را کنار هم قرار دهید تا در نهایت آرزوی دیرینه پیرمرد را کشف کنید و او را به آرزویش برسانید.

در بین مراحل مختلف که بیشتر به خواندن دیالوگ ها و اتفاقاتی که برای پیرمرد و همسرش در دوران مختلف اتفاق می افتد، مینی گیم های پازلی ای وجود دارد که با حل کردن آن ها می توانید در بازی پیشروی کنید و اتفاقات مختلفی که در طول زندگی این پیرمرد اتفاق افتاده را متوجه شوید.

در کل مکانیزم های بازی بسیار ساده است تا شما بتوانید به بهترین شکل از داستان و موسیقی بینظیر بازی To The Moon لذت ببرید.

گیم پلی ساده بازی باعث می شود که تمام تمرکز شما روی داستان درام فوق العاده بازی شوید.

گرافیک بازی To The Moon

گرافیک بازی To The Moon یک پیکسل آرت بسیار تمییز و خوش ساخت و بدون کمترین ایراد است. تا جاییکه توانسته توحه بسیاری از گیمری هایی که به بازی های بزرگ علاقه دارند هم به خود جلب کند.

با توجه به این که بازی To the Moon یک بازی مستقل به حساب می آید، پیشنهاد می کنم حتما به مقاله جامع معرفی بازی مستقل در وبسایت آیوی گیم که در زیر آمده مرجعه کنید:


لینک های مفید

آرین مختاری

گیمری که سرنوشت، اونو «فیزیک پیشه» و شیفته فیزیک کرده. دانشجویی که استرسش برای فوتبال بین منچستریونایتد و بیرمنگام بیشتر از امتحان و درسشه! برای آیوی که مثل فرزندمون میمونه مینویسم و امیدوارم سریعتر به بلوغ برسه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا