بازی کامپیوتریمعرفی بازی ویدیویی

معرفی بازی Valorant | حالا پرطرفدارتر از CSGO

بازی Valorant محصول شرکت بزرگ حوزه سرگرمی، بازی های ویدیویی و بازی های رومیزی Riot Games، یکی از پرطرفدارترین بازی های حال حاضر در سبک مبارزه و رقابت تیمی است که رکورد خوبی را در پلتفرم های توییچ و یوتیوب در نمایش زنده و لایو دارد.

همه می دانند که رقابت در بین بازی های شوتر اول شخص و رشد آمار تعداد بازیکنان در این سبک بازی ها با وجود عناوینی مانند Fortnite، Call of Duty و بازی محبوب Counter Strike: Global Offensive (همان CSGO) چه کار دشواری است؛ به ویژه اگر بازی جدید ساخته شده بخواهد در بخش آنلاین هم رقابت کند. بازی Valorant با مکانیزم بسیار خوبی که در قسمت تیراندازی دارد توانست این کار دشوار را به خوبی انجام دهد.


معرفی بازی Valorant | توضیحات کلی

بازی ویدیویی ولورنت | Valorant

در قالب دو تیم وارد مسابقه شوید، یک کاراکتر انتخاب کنید و با استفاده از قابلیت های آن و اسلحه های بازی تیم حریف را شکست دهید

  • نام های بازی: ولورانت، Valorant
  • سازندگان بازی: Riot Games
  • ناشر بازی: Riot Games
  • ژانر بازی: بازی رقابتی (Competetive)، بازی تیر اندازی اول شخص (First Person Shooter FPS)، بازی چندنفره (Multiplayer video game)
  • پلتفرم های بازی: رایانه های شخصی PC

تریلر بازی Valorant


مکانیزم های بازی Valorant

شرکت Riot Game به ایده گرفتن و گاهی کپی کردن بازی های دیگران معروف است. خیلی ها در ابتدا بازی valorant را یک کپی فانتزی و ضعیف از بازی پرطرفدار CSGO می دانستند و انتشار بازی را یک شکست بزرگ برای Riot Games می دانستند. اما با تجربه بازی متوجه تفاوت ها و حتی برتری های آن نسبت به بازی های مشابه شدند.

این بازی با ترکیب کردن مکانیزم تیراندازی بازی CSGO و استفاده از قابلیت شخصیت های مختلف که از روی بازی هایی مانند Dota2 و League of Legends الهام گرفته است. این ترکیب چیزی است که قبلا در بازی بسیار موفق Overwatch هم امتحان شده بود، اما بازی Valorant با تعادلی که بین قابلیت های شخصیت های بازی یا همان هیرو ها و مکانیزم های تیراندازی برقرار کرد توانست یک بازی متفاوت از آنچه تا به حال دیدیم عرضه کند.

لینک های مفید

آرین مختاری

گیمری که سرنوشت، اونو «فیزیک پیشه» و شیفته فیزیک کرده. دانشجویی که استرسش برای فوتبال بین منچستریونایتد و بیرمنگام بیشتر از امتحان و درسشه! برای آیوی که مثل فرزندمون میمونه مینویسم و امیدوارم سریعتر به بلوغ برسه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا