بازی کامپیوتریمعرفی بازی ویدیویی

معرفی بازی Stacklands | ماینکرفت کارتی

با استفاده از کارت هایی که در اختیار دارید ساخت و ساز انجام دهید.

بازی ماینکرفت یکی از موفق ترین عناوین بازی های ویدیویی تاریخ این صنعت است که کمتر گیمری را می توان پیدا کرد که آن را تجربه نکرده باشد. این بازی ویدیویی موفق در سال 2011 عرضه شده و تا الان بیش از 238 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است که آن را به پرفروش ترین بازی ویدیویی تاریخ تبدیل کرده است. بازی Stacklands، یک بازی ویدیویی کارتی و مستقل است که با مکانیزم های ساده خود توانست به یک عنوان مهم در سال 2022 تبدیل شود.


معرفی بازی Stacklands | توضیحات کلی

بازی Stacklands

بازی ویدیویی استک لندز | Stacklands

کارت های مختلف را جمع کنید، ماموریت های مختلف را انجام دهید و در نهایت در بازی پیشروی کنید.

  • نام های بازی: استک لندز | Stacklands
  • سازندگان بازی:  : Sokpop Collective
  • ناشر بازی: Sokpop Collective
  • ژانر بازی: Survival, Crafting, Card game
  • پلتفرم های بازی: Window, Mac OS

تریلر بازی Stacklands


پلات بازی Stacklands

این بازی مستقل ساده، بخش داستانی خیلی پیچیده و غنی ای ندارد. بیشتر هدف بازی تجربه‌ی مکانیزم ها و گیم پلی است که به خوبی از پس این کار بر می آید. اما در کل شما در بازی به ساخت می پردازید و مثل هر بازی دیگر سبک بقا باید بتوانید خطرات مختلفی که بر سر راه شما است را پشت سر بگذارید.

با استفاده از کارت هایی که در اختیار دارید باید بتوانید ماموریت ها را انجام دهید.

گیم پلی بازی Stacklands

بازی Stacklands گیم پلی بسیار ساده و روانی دارد. در این بازی شما یک سری کارت شامل منابع طبیعی و منابع انسانی دریافت می کنید که باید با استفاده از آنها ماموریت هایی را که برای شما تعیین شده انجام دهید. بازی شامل یک نقشه است که مناطق مختلف بازی را که شما قرار است در آن پیشروی کنید نشان می دهد. با انجام ماموریت هایی که به شما در هر منطقه داده می شود، شما در بازی پیشرفت می کنید و در نهایت به انتهای بازی می رسید که یک سوپرایز برای شما وجود دارد: باس فایت کارتی!

در کل بازی شما با چیزی بیشتر از یک سری کارت ساده، که با ترکیب کردن آنها چیز های مختلفی را بدست می آورید، سر و کار ندارید. ساخت و ساز بازی و انتخاب اسم برای کارت ها مختلف توسط سازنده ها چیز هایی است که این بازی را از نظر مکانیزم بسیار شبیه به ماینکرفت می کند. اما سادگی گیم پلی و مشخص بودن ماموریت ها نکاتی است که بازی Stacklands را به یک عنوان بدیع تبدیل می کند.

بازی Stacklands یک نقشه دارد که در هر محیط آن باید ماموریت های مختلف را انجام دهید تا به محیط های بعدی دسترسی پیدا کنید.

به طور کلی می توان گفت نکته قابل توجه بازی که آن را تا این حد بر سر زبان ها انداخته گیم پلی روان و چالش برانگیز آن است. به گونه ای که شکست خوردن در بازی باعث می شود شما انگیزه بیشتری برای ادامه آن و تمام کردن بازی به شما می دهد.

گرافیک بازی Stacklands

گرافیک این بازی بسیار ساده و در عین حال مناسب است. در بازی Stacklands شما یک بورد میبینید که کارت های مختلف شما از جمله منابع طبیعی و انسانی شما روی آن قرار می گیرد. طراحی کارت های بازی هم به شدت ساده و ابتدایی است که ممکن است بیش از حد ساده به نظر برسد. اما نباید فراموش کرد که بازی Stacklands یک بازی مستقل با بودجه بسیار پایین است.

علاوه بر بورد بازی، شما یک نقشه دارید که پیشروی شما در بازی مشخص می کند و نشان می دهد در کدام منطقه از بازی باید شروع به ساخت و ساز وانجام ماموریت ها کنید.

در این بازی تنها ابزار شما برای بازی کردن کارت ها هستند. در واقع شما دارید یک بورد گیم را تجربه می کنید.

با توجه به این که بازی Stacklands یک بازی مستقل به حساب می آید، پیشنهاد می کنم حتما به مقاله جامع معرفی بازی مستقل در وبسایت آیوی گیم که در زیر آمده مرجعه کنید:


لینک های مفید

آرین مختاری

گیمری که سرنوشت، اونو «فیزیک پیشه» و شیفته فیزیک کرده. دانشجویی که استرسش برای فوتبال بین منچستریونایتد و بیرمنگام بیشتر از امتحان و درسشه! برای آیوی که مثل فرزندمون میمونه مینویسم و امیدوارم سریعتر به بلوغ برسه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا