ایکس باکسبازی کامپیوتریبازی کنسولیپلی استیشنمعرفی بازی ویدیویی

معرفی بازی tunic | سرزمینی پر از افسانه های گمشده

دفترچه راهنما مهمترین وسیله بازیست

بازی Tunic یک بازی اکشن ماجراجویی که توسط Finji منتشر شده است. Tunic یک بازی ایزومتریک است که دارای گرافیک و آرت زیبا و منحصر به فردیست که آدم را شیفته خود می کند. Tunic از بازی های زیادی مانند dark souls و The Legend of Zelda و بسیاری عناوین بزرگ و شناخته شده دیگر الهام گرفته است. در ابتدا ممکن در بازی سردرگم شوید چون بازی هیچ آموزش خاصی به شما نمی دهد و ممکن است از بازی لذت نبرید اما هرچه بیشتر در بازی پیش روی می کنید بازی جذاب تر و چالش برانگیزتر خواهد بود که شما را پای بازی میخکوب می کند.


معرفی بازی Tunic | توضیحات کلی

بازی ویدیویی تونیک | Tunic

پازل ها را حل کنید با دشمنان بازی مقابله کنید سرزمین های مختلف را کاوش کنید تا بازی را پبش ببرید و رازهای نهفته بازی را کشف کنید.

  • نام های بازی: تونیک | Tunic
  • کارگردان بازی:   Andrew Shouldice
  • سازندگان بازی:  : Andrew Shouldice, TUNIC Team, 22nd Century Toys LLC, Isometricorp Games Limited
  • ناشر بازی: Finji
  • ژانر بازی:  Action-adventure game, Role-playing Video Game, Fighting game
  • پلتفرم های بازی: Microsoft Windows, PlayStation 5, Xbox Series X and Series S, Nintendo Switch, PlayStation 4, Mac operating systems

تریلر بازی


پلات بازی Tunic

در بازی Tunic شما در نقش یک روباه در کنار ساحلی از خواب بیدار می شوید و بازی چیزی از داستان به شما نمی گوید بلکه با پیشروی در بازی می توانید برگه هایی از یک دفترچه به دست بیاورید که در آن می توانید با کلیت داستان بازی آشنا شوید. در کل می توان گفت که بازی در داستان خود نیز تا حدی از بازی هایی مانند Souls الهام گرفته است.

آرت بازی واقعا چشم نواز است و به بازی جذابیت بیشتری می بخشد

گیم پلی بازی Tunic

Tunic یک بازی اکشن ادونچر و پازل محور است ؛ همانطور که در قبل نیز ذکر شد زاویه دوربین ایزومتریک است و بازی در زاویه دوربین تفاوت هایی با بازی های مانند Dark Souls دارد از جمله چیز هایی که این بازی را تبدیل به یک اثر خاص میکند نحوه توتوریال یا همان آموزش در بازی است به طوری که در ابتدا بازی به شما هیچ چیز نمی گوید اما با پیشروی در بازی میتوانید ورقه هایی از یک دفترچه را پیدا کنید که در آن تمام نکته هایی که نیاز دارید بازی را به انجام برسانید موجود است.

از دیگر نکات مثبت بازی پازل های محیطی جذاب و متنوع بازی است به طوری که در هر نقطه از باری ممکن است یک پازل و یک جایزه نهفته باشد پس به خوبی همه جا را بررسی کنید

در بازی هر قسمتی ممکن است دارای پازل یا رمز و رازی باشد؛ از دفترچه کمک بگیرید تا بتوانید پازل های بازی را جل کنید هرچند ممکن است بعضی از پازل های بازی سخت و طاقت فرسا باشند.

از آنجایی که این بازی یک بازی مستقل است، اگر علاقه داشتید بیشتر در رابطه با بازی های مستقل بدانید می توانید پست زیر را مطالعه کنید:

لینک های مفید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا