بازی اندرویدبازی موبایلمعرفی بازی ویدیوییمقالات بازی ویدیویی

بهترین بازی های اندرویدی مناسب مترو

سرگرمی هایی برای گذراندن وقت در سفر های مترویی

مترو وسیله نقلیه پرطرفداری به حساب می‌آید که بخش بزرگی از مردم در تهران یا دیگر شهرهای بزرگ به طور روزانه از آن استفاده می‌کنند. اگر با مترو سفر کرده باشید می ‌دانید که اگر همسفری همراه شما نباشد اوقات در حال سپری شدن در سفر شما هرچقدر هم که کوتا باشد اما کند می‌گذرد. به همین منظور مسافران سعی می کنند با کارهای مختلفی از جمله: مطالعه، گشت و گذار در شبکه های اجتماعی یا خوابیدن خود را سرگرم کنند. یک راه جایگزین برای این فعالیت ها بازی کردن است. در این پست به معرفی بهترین بازی های اندرویدی ای می‌پردازیم که مناسب مترو هستند.

نکته مهمی که در ارائه این لیست درنظر گرفته‌شد این بود که عناوین را در مترو بازی کنید. درواقع درنظر گرفتیم که بازی ها نیازی به دسترسی دائمی به اینترنت نداشته باشند و تا جایی که ممکن از مکانیزم های ساده ای داشته باشند تا در هر شرایطی بتوان آن ها را تجربه کرد.

بازی Mini Metro

حتما برای شما هم پیش آمده‌باشد که در مترو باشید و دنبال مسیری بگردید که باید از طریق آن به مقصد خود برسید. حالا فرض کنید مبدا و مقصد را در اختیار دارید و این شما هستید که قرار است مسیر خطوط مترو را طراحی کنید. بازی Mini Metro یک بازی تفننی به حساب می‌آید که می تواند با چالش هایی که پیش روی شما می‌گذارد برای مدتی شما را سرگرم کند تا به مقصد خود برسید.

بازی Subway Surfers

یکی از بازی هایی که از همان ابتدای شکوفایی پلتفرم اندروید مطرح شد و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرد بازی Subway Surfers بود. این بازی بیش از 10 سال است که تولید شده و هنوز در حال توسعه و بهبود است. این بازی شما کنترل پسر بچه یاغی‌ای را برعهده دارید که در راه آهن مشغول خرابکاری است و مامور قطار دنبال او می‌افتد. Subway Surfers از بازی های تفننی با مسیر بی نهایت به حساب می‌آید که هدف شما صرفا دویدن و بهبود رکورد قبلی خودتان است.

بازی آمیرزا

حل جدول کلمات و یافتن کلماتی با تعداد حروف مشخص از سرگرمی های نسبتا قدیمی ای برای ایرانیان به شمار می‌رود. در این دوره که نسبت به قبل کمتر کسی دنبال روزنامه می‌رود و عمده مطالبی که در روزنامه ها بود در گوشی های همراه قابل دسترسی است، جدول حروف و کلمات هم وارد گوشی های همرا شده‌است. بازی آمیرزا یک جدول اندرویدی بی انتهاست که یک بازی سرگرم کننده و مناسب برای مترو به شمار می‌رود.

بازی Ludo Club

ما ایرانی ها یک سری بازی خاص داریم که بسیار ساده هستند اما حس نوستالژی ای که برای ما بوجود می‌آورند این بازی ها را به جذاب ترین سرگرمی موجود در زمان خود تبدیل می‌کنند. بازی منچ از این دست بازی هاست. Ludo Club یک شبیه ساز منچ به حساب می‌آید که شما می‌توانید در اوقات فرتغت خود بویژه در سفرهای مترو آن را بازی کنید. همچنین این بازی قابلیت بازی با دیگران را هم دارد که می‌توانید به تجربه چند نفره این بازی بپردازید.

بازی Ballz

یکی از بازی هایی که با ایده ساده در عین حال تکرار پذیر خود توانست مخاطبان زیادی را جلب خود کند، بازی Ballz بود. در Ballz شما باید با ستفاده از توپ هایی که بدست می آورید بلوک هایی که پیش روی شماست را از بین ببرید تا به شما نرسند. این بازی آنقدر جذاب بنظر می‌رسد که تا به حال چندین کپی از آن ساخته‌شده‌است که در حد و اندازه های نسخه اصلی هستند. بازی Ballz را باید به جرئت یکی از بهترین بازی های اندرویدی مناسب مترو دانست.

بازی Logic Puzzles

حل پازل همیشه برای تقویت فعالیت های مغزی در اوقات فراغت توصیه می‌شود. بازی Logic Puzzles نوعی پازل متفاوت است که باید اشکال مختلف را بچرخانید یا جابه‌جا کنید تا شکل موردنظر به صورت کامل و دقیق ساخته‌شود. این بازی که سرگرمی مناسبی برای مترو و اوقات فراغت به حساب می‌آید، مراحل زیادی از ساده تا بسیار پیچیده‌ای دارد که برای ساعت ها می‌تواند شما را سرگرم کند.

بازی Vampire Survivors

در بین تمام بازی های معرفی شده، بازی Vampire Survivors فضای متفاوتی دارد. اکثر بازی ها جنبه تفننی داشتند یا رکوردی بودند. این عنوان اما یک چالش مبارزه ای را پیش روی شما می‌گذارد. شما تنها کاری که باید بکنید این است که شخصیت موردنظر خود را ازبین چندین کاراکتری که بازی به مرور برای شما با قابلیت های متفاوت انتخاب کنید و وارد محیط بازی شوید و در آن جا دشمنانی را که پیش روی شما هستند از بین ببرید. مکانیزم بازی هم بسیار ساده است تا این حد که شما اصلا نیازی به کار اضافه ای بجز حرکت دادن کاراکتر خود ندارید. حتی تیراندازی هم به صورت خودکار انجام می‌شود. برای شناخت بیشتر می‌توانید به پست معرفی بازی Vampire Survivors سر بزنید.

بازی های اندرویدی مناسب مترو

در این پست سعی شد تا بازی های متنوعی برای گذراندن اوقات فراغت در مترو را معرفی کنیم. تلاش بر این بود که برای هر سلیقه ای یک بازی ارائه کنیم. در این لیست هم بازی های پازلی، هم تفننی و هم مبارزه ای وجود دارد که متناسب با سلیقه خود می‌توانید آن ها را تجربه کنید. شما چه بازی های اندرویدی دیگری را می‌شناسید که مناسب تجربه در مترو است؟

آرین مختاری

گیمری که سرنوشت، اونو «فیزیک پیشه» و شیفته فیزیک کرده. دانشجویی که استرسش برای فوتبال بین منچستریونایتد و بیرمنگام بیشتر از امتحان و درسشه! برای آیوی که مثل فرزندمون میمونه مینویسم و امیدوارم سریعتر به بلوغ برسه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا