ایکس باکسبازی کامپیوتریبازی کنسولیپلی استیشنمعرفی بازی ویدیویی

معرفی بازی Children of Silentown | تجربه ای ترسناک

یک فیلم ترسناک را با استرس بازی کنید

بازی Children of Silentown یک بازی ماجراجویی فانتزی و ترسناک است که توسط Elf Games و Luna2 Studio ساخته شده است. این بازیکن نقش دختری به نام لوسی را بر عهده می گیرد که تصمیم می گیرد در مورد ناپدید شدن افراد روستای خود تحقیق کند.

اگر به بازی های ترسناک علاقه دارید، حتما در سال 2023 بازی Children of Silentown را امتحان کنید. این بازی، یک بازی مستقل دو بعدی ترسناک است که مبتنی بر داستان و جسجتو در مخیط بازی طراحی شده و گرافیک آن به گونه ای طراحی شده که بازی را ترسناک تر می‌کند.


معرفی بازی Children of Silentown | توضیحات کلی

معرفی بازی children of silentown

بازی ویدیویی Children of Silentown

لوسی، درست مانند هر کودک دیگری، از جنگل می ترسد: هر شب صدای خُرخُر ترسناکی، خوابش را می‌دزدد. حتی رویاهایش هم دیگر جای امنی نیست که بتواند در آن بازی کند.

  • نام های بازی: Children of Silentown
  • ساندگان بازی:  : Elf Games و Luna2 Studio
  • ناشرین بازی:  DAEDALIC Entertainment GmbH, Elf Games Works
  • ژانر بازی: اشاره و کلیک (Point-and-Click)، ماجراجویی (Adventure)
  • پلتفرم های بازی: رایانه های شخصی PC، پلی استیشن 4 و 5 (PS5 و PS4)، اکس باکس وان و سری اس و اکس (Xbox One و Xbox Seri S|X)، نینتندو سوییچ (Nintendo switch)

پلات بازی Children of Silentown

داستان بازی Children of Silentown در دهکده ای می گذرد که توسط یک جنگل مرموز احاطه شده است که در آن هیولاها زندگی می کنند. مردم به طور مرتب در این شهرک می میرند. بازیکن در این بازی، نقش یک دختر جوان به نام لوسی را بر عهده می گیرد که تصمیم می گیرد پرونده مرگ و میرها را بررسی کند. مطئمنا این تصمیم به شجاعت زیادی نیاز دارد.

تصاویر Children of Silentown

مکانیک‌های بازی children of silentown

مکانیک در بازی ویدئویی Children of Silentown، مانند سایر بازی‌های ماجراجویی، مبتنی بر کاوش در محیط، صحبت با NPCها (انسان و حیوانات)، جستجوی اشیا (که می‌توان آن‌ها را برای دستیابی به یک اثر خاص ترکیب کرد) و حل پازل‌های محیطی است. تمرکز توسعه دهندگان بر ساخت پازل ها تا حد امکان مبتکرانه و منحصر به فرد است. موسیقی نیز نقش مهمی در بازی ایفا می کند – آواز خواندن می تواند به قهرمان در موقعیت های بحرانی کمک کند.

همچنین بازیکن می تواند در اوقات فراغت فعالیت های جانبی مانند بازی با سایر کودکان روستا را انجام دهد. یک گربه نیز بر سر راه قهرمان می ایستد که بازی را چالش برانگیز تر می کند.

مشاهده تریلر و گیم پلی بازی

تریلر بازی

دمو و گیم پلی بازی

Children of Silentown دارای طراحی گرافیکی دو بعدی و نقاشی دستی است که فضای مخوف‌تری به بازی می دهد.

همچنین لازم به ذکر است این بازی بخاطر ژانر ترسناک و صحنه‌های دلهره‌آور مناسب کودکان زیر 12 سال نمی باشد.

لینک های مفید

ابوذر بلالی

یک فیزیک خوانده، کمی بازی‌ساز، کمی دیجیتال مارکتر و کمی وب دولوپر که در دنیای بازی، به دنبال یاد گرفتن هستم و برای لبخند بازی می‌کنم. همیشه به دنبال سریع تر شدن بازی هستم و در صورت بازی با من حتما باید زود تصمیم بگیرید :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا