ترتیب نوبت: مبتنی بر وضعیت
مکانیزم ترتیب نوبت: مبتنی بر وضعیت یکی از عناصر کلیدی طراحی بازی است که بازیکنان را تشویق میکند به صورت خاصی عمل کنند. هدف از این مکانیزم ایجاد تعامل و جذابیت بیشتر در بازی است. این مکانیزم بر اساس اهداف و روند بازی طراحی میشود تا تجربه منحصربهفردی را برای بازیکنان فراهم کند.
-
پچورک (Patchwork)
بازی رومیزی بچورک، یا به فارسی “چلوار”، یا Patchwork یک بازی دونفره بسیار جذاب و شناخته شده در سطح جهان…
بیشتر بخوانید » -
برس بیرمنگام (Brass: Birmingham)
بازی Brass یا Brass Birmingham یا برس بیرمنگام، یک بازی رومیزی استراتژیک، سبک اروپایی و اقتصادی است که در آن…
بیشتر بخوانید »