ایکس باکسبازی IOSبازی اندرویدبازی کامپیوتریبازی کنسولیبازی موبایلپلی استیشن

چرا بازی Dead Cells هنوز ارزش تجربه کردن دارد؟ | بسته الحاقی Castlevania

بازگشت بازی Dead Cells به ریشه ها

معمولا بازی های ویدیویی عمر مشخصی دارند. بازی های ویدیویی داستانی معمولا با روشن شدن تمام ابعاد داستان برای مخاطب که معمولا با نهایتا دو یا سه بار تجربه کردن کامل بازی به این هدف می رسد. بازی های رقابتی هم معمولا تا وقتی پا برجا می مانند که مخاطب یکنواختی در آن احساس نکند یا به مشکلات فنی ای برخورد نکند که بازی را غیر قابل بازی کردن کند. در این بین بازی های چالشی ای هستند که می توانند با چالش هایی که پیش روی مخاطب می گذارند، بازی را برای مدت زیادی زنده نگه دارند.

بازی روگ لایک Dead Cells با گرافیک پیکسل آرت و مکانیزم های روان و بدون مشکل خود توانسته بود چالش های زیادی را پیش روی کاربران خود قرار دهد، با پشتیبانی بی وقفه بازی، تعداد زیادی گیمر را مجذوب خود کرده تا جاییکه بسیاری حتی بعد از تمام کردن کامل این بازی نمی توانند این بازی را رها کنند.

گیم پلی روان و غنی بازی Dead Cells نقطه قوت اصلی این بازی به حساب می آید که حتی با داشتن یک داستان نه چندان قدرتمند، توانست در سال 2018 بهترین بازی سبک اکشن لقب گیرد.

اما تمام نکات مثبت این بازی یک طرف، پشتیبانی و عرضه ی مداوم آپدیت توسط ناشر از طرف دیگر باعث شده این بازی حتی حدود 5 سال بعد از عرضه هم هنوز سر زبان ها باشد. تولید بسته های الحاقی متنوع و غنی برای این بازی که تعداد آن ها با انتشار بسته الحاقی Castlevania به 5 عددد می رسد باعث شده بازی Dead Cells همچنان محتوایی بارای علاقه مندان به خود داشته باشد.

بسته الحاقی Castlevania جدیدترین محتوای اضافی بازی Dead Cells است که قرار است 6 مارچ (15 اسفند) برای تمام پلتفرم ها ارائه شود. اضافه شدن محتوای بازی Castlevania که به نوعی پدر این سبک بازی ها به شمار می رود به بازی فوق العاده Dead Cells، می تواند یک کراس اور (همکاری دو عنوان بازی) بینظیر برای بازی های ویدیویی امروزی باشد.

طببق ادعای سازندگان، قرار است شخصیت هایی از بازی Castlevania در این بسته الحاقی(DLC) قرار داشته باشند. همچنین در این DLC قرار است داستان هم روایت شود که در نوع خود برای بازی Dead Cells یک سنت شکنی به حساب می آید.

اگر به بازی Dead Cells علاقه مندید و می خواهید بیشتر درمورد این بازی مستقل بدانید، پیشنهاد می کنم به پست معرفی این بازی از طریق لینک زیر سر بزنید:

آرین مختاری

گیمری که سرنوشت، اونو «فیزیک پیشه» و شیفته فیزیک کرده. دانشجویی که استرسش برای فوتبال بین منچستریونایتد و بیرمنگام بیشتر از امتحان و درسشه! برای آیوی که مثل فرزندمون میمونه مینویسم و امیدوارم سریعتر به بلوغ برسه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا