اخبار بازی ویدئوییبازی کامپیوتری

سیستم مورد نیاز The Last of Us Part 1 برای پی سی

چند سالی می شود که کمپانی سونی از مواضع قبلی خود کوتاه آمده و بازی های خود را هرچند با تاخیر قابل توجه برا رایانه های شخصی عرضه می کند. پورت بازی های پرطرفدار این کمپانی و شرکت های وابسته آن مانند سانتا مونیکا توانسته توجه بسیاری از کاربران پی سی را به خود جلب کند. پورت بازی هایی مثل Horizon Zero Down و God Of War 2018 نشان داد که سونی در بلند مدت برنامه های بسیاری برای پی سی گیمر ها دارد. اما جدیدترین پورت سونی برای پی سی بازی شناخته شده The Last of Us Part 1 است.

بازی The Last of Us Part 1 یکی از بازی هایی است که سازنده (ناتی داگ) و ناشر آن (سونی) تبلیغات بسیاری را روی آن انجام می دهند و The Last of Us را به یکی از سری بازی های محبوب کنسول های سونی تبدیل کرده است. چندی پیش بود که سونی خبر داد نسخه اول این سری بازی محبوب را برای رایانه های شخصی روانه بازار می کند. حال در جدیدترین خبر منتشر شده سیستم مورد نیاز The Last of Us Part 1 برای پی سی از طرف سونی منتشر شده است.

سیستم مورد نیاز The Last of Us Part 1

همانطور که از مشخصات سیستم مورد نیاز The Last of Us Part 1 مشخص است، سیستم های متفاوتی برای تنظیمات گرافیکی مختلف ارائه شده است. اما نکته منفی این کانفیگ ها عدم توجه و تخصص کافی سونی در ارائه سیستم پیشنهادی برای پی سی است. در واقع ارائه چنین لیستی با تنظیمات گرافیکی پیشفرض در 4 حالت و احتمال عدم توانایی در شخصی سازی تنظیمات گرافیکی، بسیاری از پی سی گیمر ها را متعجب کرده است.

حال باید دید سونی که سابقه خیلی درخشانی هم در پورت کردن بازی های ویدیویی انحصاری خود برای رایانه های شخصی ندارد، چطور از پس ریمستر بازی The Last of Us Part 1 برخواهد آمد.

آرین مختاری

گیمری که سرنوشت، اونو «فیزیک پیشه» و شیفته فیزیک کرده. دانشجویی که استرسش برای فوتبال بین منچستریونایتد و بیرمنگام بیشتر از امتحان و درسشه! برای آیوی که مثل فرزندمون میمونه مینویسم و امیدوارم سریعتر به بلوغ برسه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا