ایکس باکسبازی کامپیوتریبازی کنسولیپلی استیشنمعرفی بازی ویدیویی

بهترین بازی های آنلاین تا زمستان 2022

اوج رقابت و هیجان!

-بازی رو استوپ کن بیا غذا بخور
+نمیشه بازی آنلاینه


مکالکه ای آشنا که احتمالا اکثر مخاطبان بازی های آنلاین حداقل یکبار آن را شنیدیم. امروزه بازی های آنلاین به یکی از پرطرفدارترین بخش های صنعت ویدیو گیم و البته پول ساز برای سازندگان آن تبدیل شده اند؛ به طوری که خیلی از استودیو معتقدند که در آمد بازی های آنلاین بیشتر از بازی های داستانی است. به همین علت است که خیلی از استودیو هایی که بازی های آنلاین طراحی می کنند، درآمد خوبی از پرداخت های درون برنامه ای دارند. در این پست به معرفی 15 تا از بهترین بازی های آنلاین می پردازیم.


15- Diablo 3


حتی با وجود Diablo 4 که قرار است به زودی منتشر شود، سومین بازی از این سری اکشن – نقش آفرینی کلاسیک همچنان یکی از بهترین بازی های آنلاین موجود است. ماجراجویی ای با استفاده از قهرمان ها با قابلیت های مختلف با زاویه دوربین از بالا به پایین در این بازی درانتظار شماست. این بازی داستانی را می توانید همراه با دوستانتان تجربه کنید و از جزییات غنی نقش آفرینی، داستان بازی و دیگر ویژگی های جذاب این بازی آنلاین لذت ببرید. با این که یک دهه از عمر Diablo 3 می گذرد، اما هنوز جادویی در فرمول آن وجود دارد که تعداد زیادی گیمر را مجذوب خود نگه داشته است.

بهترین بازی های آنلاین – Diablo 3


14-Valorant


Riot Games با الهام از بازی ها دیگر در سبک تیر اندازی اول شخص (FPS) توانسته یک بازی در این سبک بسازد که مخاطبان زیادی را به سوی خود کشانده است. Valorant یک بازی کاملاً تاکتیکی تیمی است که مانند بازی CSGO در چند راند اجرا می شود. در هر راند یک تیم باید سعی کند بمب را در منطقه ای از بازی بکارد و تیم دیگر باید از آن منطقه محافطت کند. برای زنده ماندن در Valorant به کار گروهی و ارتباط نیاز دارید. در این بازی زمان مسئله بسیار مهمی است، تا جاییکه ممکن است سرنوشت بازی در چند ثانیه یا حتی چند صدم ثانیه تغییر کند.

بهترین بازی های آنلاین – Valorant


13-Rainbow Six: Siege


یک بازی fps دیگر که کامل به کار گروهی و استراتژی وابسته است. بازی متشکل از دو گروه defender و attacker می باشد و هر دو طرف باید استراتژی خود را برای رسیدن به پیروزی در هر راند بازی برنامه ریزی کند تا بتواند به پیروزی برسد. یوبی‌سافت کار خارق‌العاده‌ای انجام داده است تا Rainbow Six را به یک تیرانداز PvP راند محور تبدیل کند که امروزه وجود دارد. تعداد کمی از بازی‌های دیگر با سطح تنشی که Rainbow Six Siege می‌تواند ایجاد کند را می توان یافت. اما می شود گفت که هیچ کدام به پای Rainbow Six: Siege نمی رسند.

بهترین بازی های آنلاین – Rainbow Six: Siege

12-PUBG: Battlegrounds


(تقریباً) همه چیز از اینجا شروع شد. PUBG یکی از اولین بازی های بتل رویالی است که توانسته تعداد زیادی گیمر را به خود جذب کند و رکورد بیشترین تعداد پلیر همزمان را در پلتفرم استیم بشکند. زمینه ساخت بسیاری از بازی های بتل رویال دیگر را باید PUBG دانست. نحوه بازی ساده است؛ 100 بازیکن در جزیره ای می افتند و به دنبال ابزار و وسایلی می گردند تا یکدیگر را کشته و حذف کنند تا زمانی که تنها یکی باقی بماند.

از زمانی که نسخه اصلی در سال 2017 راه اندازی شد، PlayerUnknown’s Battlegrounds به طور فزاینده ای بهبود یافته است و مسلماً این بازی اکنون یکی از بهترین بازی های آنلاین به حساب می آید. بازی PUBG: Battlegrounds که اخیرا رایگان شده است، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های کیفیت، طیف گسترده‌ای از نقشه‌ها، حالت‌ها و سلاح‌های جدید را دریافت کرده است.

بهترین بازی های آنلاین – PUBG: Battlegrounds


11-Rocket League


یکی از منحصربه‌فردترین بازی‌هایی که در چند سال گذشته منتشر شده، Rocket League است، ترکیبی از ماشین‌های RC با موتور موشک با بازی همیشه محبوب فوتبال عنوانی را خلق کرده که حالا جز بهترین بازی های آنلاین است. هدف، انجام یک بازی فوتبال با ماشین با یک توپ بسیار بزرگ است شاید در نگاه اول ترکیب ماشین با فوتبال ترکیب جالبی نباشد اما این بازی توانسته خلاف این را ثابت کند و به یک بازی محبوب تبدیل شود. Rocket League، بازی ای است که یادگیری آن آسان ولی تسلط بر آن کار بسیار سختی است.

فیزیک بازی Rocket League در ابتدا کمی اذیت کننده به نظر می رسد، اما این بخشی از چالش های این بازی است که نمی دانید یک ماشین RC چقدر و با چه سرعتی می تواند مسافت موردنظر را پرواز کند. بازی‌های مشابه زیادی برای این بازی وحود ندارد. البته به غیر از فوتبال، که Rocket League را به یک تجربه آشنا اما بسیار متفاوت با فوتبال تبدیل می کند.

بهترین بازی های آنلاین – Rocket League


10-Dead By Daylight


چهار در مقابل یک – این ناعادلانه به نظر می رسد، اینطور نیست؟ تا زمانی که در نظر بگیریم که یکی یک قاتل بی‌رحم است که به دستور یک موجود بدخواه از شر خالص کار می‌کند، و این چهار نفر انبوهی از قربانیان ترسیده هستند که مهارت‌های عجیبی در تعمیر ژنراتور دارند.

Dead by Daylight یک بازی چند نفره نامتقارن است که امتحان خود را پس داده است. گیر افتادن آسان است، چه در حال تعقیب به عنوان یک چهره ترسناک باشید، چه با سایر بازماندگان متحد شوید تا ژنراتورها را در تلاش برای فرار، تعمیر کنند. Dead by Daylight همچنان در حال رشد است بازی همواره شخصیت های جدید و یا از فرانچایز های بازی های ترسناک دیگر ارائه می دهد تا بازی را تازه نگه دارد.

بهترین بازی های آنلاین – Dead By Daylight


9-Among Us


اگر به بازی مافیا که به صورت جمعی انجام می شود، علاقه دارید این بازی مخصوص شماست.
چقدر در دروغ گفتن مهارت دارید؟ آیا می توانید مچ کسانی که دروغ گفته اند را بگیرید و پیدایشان کنید؟در بازی، بازیکنان به دو دسته‌ی crewmate و imposter تقسیم می شوند. گروه اول باید در نقشه بازی بچرخد و وظایف خود را انجام دهد و گروه دوم باید با خرابکاری سعی کند افراد گروه اول را بکشد بدون آن که گروه اول آن ها را شناسایی کنند. مکانیزم بازی ساده است اما ویژگی اصلی ای که این بازی آنلاین چند نفره را جذاب می کند ارتباط میان افراد بازی است که آیا می توانند دروغ ها را تشخیص بدهند یا فریب می خورند.

Among Us نه تنها یکی از بهترین بازی‌های Co-op موجود برای تمام اعضای خانواده است، بلکه یکی از بهترین بازی‌های آنلاین است.

بهترین بازی های آنلاین – Among Us


8-DOTA 2


یک بازی آنلاین در سبک MOBA که بازیکنان در قالب دو تیم 5 نفره در مقابل هم قرار می گیرند. هدف نابود کردن مقر تیم مقابل است. بازی کاملا به استراتژی و همکاری تیمی وابسته است. شاید مشکلی که می توان به این بازی وارد کرد این است که یادگیری بازی تا حدی سخت و دشوار است اما تجربه مبارزه های تیمی این بازی تا حد زیادی لذت بخش است. Dota 2 به خاطر گیم‌ پلی فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شد، تا جاییکه که بسیاری از طرفداران افراطی Dota2 این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی در تمام دوران می دانند. این بازی همچنین یکی از محبوب ترین بازی‌های سرویس Steam از زمان عرضه آن بوده است.

بهترین بازی های آنلاین – DOTA 2

این لیست بروز رسانی و تکمیل می شود… .


لینک های مفید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا