ایکس باکسبازی کامپیوتریبازی کنسولیپلی استیشنمعرفی بازی ویدیویی

معرفی بازی Atomic Heart

بازی Atomic Heart یک بازی ویدئویی اکشن نقش‌آفرینی FPS است که توسط Mundfish توسعه یافته و توسط Focus Entertainment و 4Divinity منتشر شده است. این بازی قرار است برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در تاریخ 21 فوریه 2023 منتشر شود.

با توجه به چیز هایی که تاکنون مشاهده کردیم به نظر می رسد بازی شباهت های زیادی به سری بازی های Doom و Bioshock داشته باشد و مکانیزه های گیم پلی خود را از آن ها الهام گرفته باشد.


معرفی بازی Atomic Heart | توضیحات کلی

بازی ویدیویی اتمیک هارت | Atomic Heart

از قابلیت های ویژه یک دستکش جنگی شروع کنید و با سلاح های سنگین کشتار جمعی ادامه دهید.

  • نام های بازی: اتمیک هارت | Atomic Heart
  • کارگردان بازی:    Robert Bagratuni
  • سازندگان بازی:  : Mundfish
  • ناشر بازی:  Focus Entertainment, Mundfish, VK holding, 4Divinity
  • ژانر بازی:   First-person shooter, Action role-playing game, Adventure game, Fighting game, Adventure
  • پلتفرم های بازی: Microsoft Windows, PlayStation 5, Xbox Series X and Series S, PlayStation 4,Xbox One

تریلر بازی Atomic Heart


پلات بازی Atomic Heart

بازی هنوز منتشر نشده است و به طور کلی اطلاعات زیادی از داستان بازی نداریم اما آنچه تاکنون می دانیم این است که بازی در سال 1995 در شوروی رخ میدهد و گویا تلاش برای ساخت یک آرمان شهر در حال انجام است اما این همه حقیقت نیست؛ روبات های غیرنظامی که برای کمک به مردم طراحی شده بودند، علیه سازندگان خود شورش کردند. آزمایش های مخفی دانشمندان دلیل پیدایش هیولاهای جهش یافته بود. شما به عنوان یک مامور برای یافتن اطلاعات و حقیقت وارد مکان بازی می شوید تا بتوانید بفهمید اوضاع از چه قرار است.

روبات های غیرنظامی که برای کمک به مردم طراحی شده بودند، علیه سازندگان خود شورش کردند.

گیم پلی بازی Atomic heart

با توجه به گفته خود سازندگان بازی و آن چیزی که در تریلر ها دیدیم بازی یک Atomic Heart یک بازی اکشن نقش آفرینی ماجراجویی است و ار مکانیزم گیم پلی بازی های دیگر در این سبک به مانند Bioshock الهام گرفته است برای مثال دقیقا مانند بازی Bioshock، در بازی یک دستکش دارید که به کمک آن میتوانید یخ پرتاب کند یا جاذبه را از بین ببرید.

در بازی سلاح های متنوعی وجود دارد که میتوانید با آن ها مبارزه کنید و هرچه قدر در بازی پیش تر بروید سلاح های جدید تر و قوی تری و قابلیت های جدید تری پیدا می کنید.

شما باید تا جایی که می توانید تلاش کنید و دربازه هر یک از خطرناک ترین حریفان را مطالعه کنید تا طعمه آسانی برای آنها نشوید.

لینک های مفید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا