ایکس باکسبازی کامپیوتریبازی کنسولیپلی استیشنمعرفی بازی ویدیویی

معرفی بازی Dark Souls 3 | پایان سه گانه دارک سولز

در نهایت Dark Soul را پیدا کرده و چرخه این جهان را پایان دهید.

سال 2017 بالاخره آخرین نسخه از سری بازی عجیب و غریب دارک سولز منتشر شد. برخلاف نسخه دوم این سری، بازی Dark Souls 3 ادامه خط داستانی دارک سولز 1 است. این بار شما باید باید در سرزمین بازی دوباره نبردهای بزرگ و حماسی ای را پشت سر بگذارید تا درنهایت سرنوشت دنیای بازی را رقم بزنید. تلاش فرام سافت این بوده که بتواند داستان کل سری را در این نسخه به اتمام برساند.


معرفی بازی Dark Souls 3 | توضیحات کلی

بازی ویدیویی دارک سولز 3 | Dark Souls 3

هرچه می توانید کاراکتر خود را قدرتمندتر کنید و با افزایش مهارت در ساز و کار بازی، دشمنان خود را شکست دهید و سرنوشت دنیای بازی را رقم بزنید.

  • نام های بازی: دارک سولز 3 | Dark Souls 3
  • سازندگان بازی: FromSoftware
  • ناشر بازی: Bandai Namco
  • ژانر بازی: RPG, Adventure, Action
  • پلتفرم های بازی: Microsoft Windows, PS4, XboX One, PS5, XboX Seri s|x

پلات بازی Dark Souls 3

داستان سری دارک سولز در هر سه نسخه، نبرد بین تاریکی و روشنایی و به قدرت رسیدن افراد مختلف بر سرزمین بازی است. در نسخه سوم از این مجموعه بازی، به ادامه داستان بازی در نسخه‌اول بر می گردیم؛ جاییکه چند چرخه بین به قدرت رسیدن اربابان تاریکی و روشنایی اتفاق افتاده و حالا دوباره آتش نخستین درحال خاموش شدن است. شما به عنوان Ashen One یا خاکستر برگزیده باید تلاش کنید به شعله نخستین برسید تا تصمیم گیری نهایی را انجام دهید.

علاوه بر دنبال کردن خط داستانی نسخه اول بازی، شخصیت هایی در این نسخه از بازی حضور دارند که داستان آنها از سری اول بازی هم جذاب تر است. در بازی Dark Soul 3 شما انتخاب هایی دارید که به کلی می تواند سرنوشت داستان بازی را دگرگون کند.

در این نسخه از سری بازی های دارک سولز، سرنوشت کل داستان بازی تمام می شود.

گیم پلی بازی Dark Souls 3

بازی Dark Souls 3 همان فرمول قبلی بازی های فرام سافت ور را دنبال می کند؛ چالش های بسیار زیاد در راه رسیدن به موفقیت و شکست دادن دشمنان. شما باید بسیار تلاش کنید تا بتوانید کاراکتر پرقدرتی بسازید، سلاح های قدرتمند بازی را پیدا کرده و با افزایش مهارت در مکانیزم های بازی، در بازی پیشروی کنید.

البته بازی Dark Souls 3 نسبت به نسخه های قبلی این بازی 2 تغییر عمده در گیم پلی داشته است. تغییر اول مربوط به مکانیزم های مبارزاتی است که به شدت تحت تاثیر بازی تحسین شده‌ و فوق العاده بلاد بورن است. در دارک سولز 3 سپر ها کارایی کمتری نسبت به دارک سولز 1 دارند. یعنی شما برای شکست دادن حریفان باید با پریدن و حرکت کردن از حملات آنها در امان باشید که این مشابه مکانیزم بازی بلاد لورن است.

مورد دوم در اضافه شدن نوار FP برای ایجاد محدودیت در استفاده از جادو هاست. این مسئله به طور کلی سبک بازی را برای کلاس های سورسری و مجیکال تغییر می دهد.

گیمپلی بازی به طور کلی نسبت به نسخه های قبلی این سری بازی بسیار سریع تر شده است

در کل شما در بازی Dark Souls 3 بای اینکه در دنیای دارک سولز 1 قرار دارید و تعدادی از مکان های آشنا هم در آن می بینید، اما کاملا با یک بازی جدید از نظر ساختار و گیمپلی روبرو هستید.

گرافیک بازی Dark Souls 3

فرام سافت ور همیشه نسبت به گرافیک فنی حداقل ها را درنظر می گیرد. درواقع بازی های این استودیو معمولا گرافیک فنی متوسطی نسبط به بازی های هم دوره خود دارند یا به عبات بهتر، گرافیک فنی ویژگی شاخص این بازی ها نیست. اما در دارک سولز 3 موضوع کمی فرق می کند. علاوه بر جنبه گرافیک هنری که یک شاهکار هنری به حساب می آید، در بخش فنی هم طراحی ها بسیار عالی است. به طوریکه با وجود گذشت چندین سال از عرضه بازی هنوز هم ویژگی های بصری آن کیفیت بالایی دارد و قدیمی نشده است.

تنوع سرزمین های بازی با پوشش ها و دشمنان متفاوت و چالش های متنوع، از جذابیت های این بازی است.

مناظر زیبا و طراحی فیزیکی و هنری دشمنان و محیط بازی همگی در بهترین حالت خود هستند. سرزمین های بازی با اینکه تعداد زیادی دارند اما اصلا تکراری نمی شوند و گشت و گذار در آن ها حتی با اینکه این بازی جهان باز نیست، احساس خوبی را در بازیکن ایجاد می کند.

در نهایت بازی Dark Souls 3 یک تجربه ارزشمند و جدید در بین بازی های ویدیویی است. بازی ای که حتی نسبت به باقی نسخه های سری تغییرات عمده ای داشته و عملا یک بازی متفاوت را در اختیار کاربران می گذارد.

آرین مختاری

گیمری که سرنوشت، اونو «فیزیک پیشه» و شیفته فیزیک کرده. دانشجویی که استرسش برای فوتبال بین منچستریونایتد و بیرمنگام بیشتر از امتحان و درسشه! برای آیوی که مثل فرزندمون میمونه مینویسم و امیدوارم سریعتر به بلوغ برسه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا