مقالات بازی ویدیویی

تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy

ساختن یک دنیای فانتزی یک کار بسیار پیچیده و زمان بر به حساب می آید که نیازمند ظرافت و دقت خاصی می باشد. دنیای فانتزی هری پاتر (Harry Potter) یکی از بهترین نمونه های دنیا های خیالی و فانتزی است که توسط جی کی رولینگ خلق شده است. هسته اصلی دنیای خلق شده توسط رولینگ، مدرسه علوم جادوگری هاگواردز (Hogwarts) است. بازی Hogwarts Legacy یکی از عناوین مورد انتظار سال 2023 به حساب می آید که با توجه به تریلر های منتشر شده توانسته به خوبی دنیای فانتزی هری پاتر را به نمایش بگذارد.

تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy

  • سازنده بازی:James Cabrera
  • ژانر بازی: نقش آفرینی (RPG)، جهان باز (Open World)
  • تاریخ انتشار بازی: 10 فوریه 2023 معادل 21 بهمن 1401
تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy

با ورود به سال 2023 زمزمه ها برای رسیدن به زمان عرضه بازی های مورد انتظار این سال قوت می گیرد. طبق اخبار منتشر شده و اعلام شرکت ارائه دهنده بازی Hogwarts Legacy، این بازی قرار است در تاریخ 10 فوریه 2023 معادل 20 بهمن ماه 1401 برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر های شخصی منتشر شود. مطابق معمول بعد از گذشت مدتی هم این بازی برای کنسول های نهسل قبل (نسل هشتم) هم منتشر خواهد شد.

انتظارات مخاطبان بازی Hogwarts Legacy

سازندگان بازی Hogwarts Legacy روی یکی از دنیاهای فانتزی پرطرفدار دست گذاشته اند که کوچکترین کاستی و نقطه ضعفی در اثر های تولید شده مربوط به آن از نظر مخاطبان پنهان نمی ماند. شهرت و محبوبیت داستان های هری پاتر باعث می شود که تولید هر اثری مرتبط با آن (فیلم، سریال و بازی ویدیویی) کار ساده ای نباشد. تا به حال هم بازی های مختلفی در رابطه با هری پاتر و مدرسه هاگوارتز ساخته شده، اما هیچکدام از آنها نتوانسته اند به بازی ای تبدیل شوند که هم طراز رمان هری پاتر و یا حتی سری فیلم های آن شوند.

تصویر از HUD احتمالی بازی

بازی Hogwarts Legacy برخلاف تمام بازی های ویدیویی گذشته مرتبط با داستان هری پاتر، قرار نیست داستان های هری پاتر و اتفاقاتی که برای او در مدرسه هاگوارتز می افتد را روایت کند، بلکه قرار است یک بازی نقش آفرینی باشد که شخصیت اصلی بازی خود شما هستید. در واقع شما در این بازی به عنوان یک دانش آموز مدرسه هاوارتز، به یکی از چهار گروه اصلی در این مدرسه یعنی گریفیندور (Gryffindor)، هافلپاف (Hufflepuff)، رونکلاو (Ravenclaw) یا اسلیترین (Slytherin) ملحق شوید و داستان خود را با چالش هایی که در مدرسه هاگوارتز برای شما رخ می دهد جلو ببرید.

این تفاوت عمده بازی Hogwarts Legacy با بازی هایی مثل سری Harry Potter LEGO، می تواند باعث جذابیت بیشتر بازی شود. دلیل آن هم جدا شدن از داستان تکراری خود هری پاتر در بازی های ویدیویی است.

اگر علاقه داشتید بیشتر در مورد بازی Hogwarts Legacy بدانید می توانید به پست معرفی بازی Hogwarts Legacy | برای عاشقان هری پاتر هر وبسایت آیوی مرجعه کنید.

معرفی بازی Hogwarts Legacy

همچنین از طریق پست زیر می توانید مشخصات سیستم مورد نیاز اجرای بازی Hogwarts Legacy را برای کامپیوتر های شخصی مشاهده کنید:

آرین مختاری

گیمری که سرنوشت، اونو «فیزیک پیشه» و شیفته فیزیک کرده. دانشجویی که استرسش برای فوتبال بین منچستریونایتد و بیرمنگام بیشتر از امتحان و درسشه! برای آیوی که مثل فرزندمون میمونه مینویسم و امیدوارم سریعتر به بلوغ برسه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا