انیمه و مانگاسینما

قدرتمندترین شخصیت های انیمه One Piece

وان پیس یکی از بزرگ‌ترین انیمه‌ها و مانگاهای تاریخ است. در دنیای بزرگی که دزدان دریایی آماده غارت هستند و افسران نیروی دریایی آماده دستگیری آن‌ها، شخصیت‌های قدرتمند بسیاری وجود دارند. شخصیت‌هایی که برای دفاع از خود باید قدرت زیادی داشته باشند وگرنه به سادگی نابود خواهند شد. در دنیای وان پیس، قدرت همه چیز است. شخصیت‌ها دوست دارند برای خود نامی دست و پا کنند و برای این کار باید قوی باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی 10 تا از قدرتمندترین شخصیت های انیمه One Piece بپردازیم.

10. Monkey D. Luffy – مانکی دی لوفی

قدرتمندترین شخصیت های انیمه One Piece

امپراطور 19 ساله دریا، کوچک‌ترین شخص حاضر در لیست ما است و با این حال بالاترین استعداد و پتانسیل را دارد. اگرچه که لوفی از کمی کمک استفاده کرد، اما او موفق شد قوی‌ترین موجود جهان، کایدو را شکست دهد. هنگامی که او از میوه شیطانی خود استفاده کرد، توانست به قدرت بسیاری دست یابد و در مدت زمان کوتاهی به طور کامل بر آن تسلط پیدا کرد.

لوفی موفق به کسب احترام شخصیت‌های قدرتمندی همچون شانکس و کایدو را شده و حتی آن‌ها از لوفی می‌ترسند. با افزایش تجربه و کسب مهارت در مبارزه، لوفی در راه تبدیل شدن به یکی از قوی ترین شخصیت های انیمه One Piece است. اگرچه که او هنوز مسیر بسیار زیادی برای قدرتمندتر شدن در پیش دارد.

9. Dracule Mihawk – دراکول میهاوک

دراکول میهاوک شاید قوی‌ترین شمشیر زن شناخته شده در وان پیس باشد. او یک گرگ تنهاست و حتی بدون خدمه، به یک جنگجو و جنگ‌ سالار تبدیل شده است. دراکول حتی به نیروی میوه جادویی دسترسی ندارد چرا که مهارت‌های شمشیر زنی‌اش برای او کافی است. تاکنون شخصیت‌های قدرتمند زیادی از جمله زورو برای به چالش کشیدن او تلاش کرده‌اند اما همه آن‌ها در نهایت شکست خوردند.

میهاوک با یک ضربه صلیب شکل شمشیرش، توانست یک کوه یخ بزرگ را از وسط به دو نیم تقسیم کند و یک کشتی عظیم را نابود کند. او با چابکی باورنکردنی، چشمانی همچون شاهین و تسلط بر هاکی، به عنوان رقیب شانکس، امپراطور دریا، شناخته شد. درحال حاضر میهاوک در کنار کروکودیل و باگی یک تیم هستند. اگرچه که هر سه آن‌ها به عنوان قدرتمندترین شخصیت های انیمه One Piece شناخته می‌شوند، اما مشخص است که میهاوک پایه اصلی تیم آن‌ها است.

8. Akainu – آکاینو

قدرتمندترین شخصیت های انیمه One Piece

دریا سالار فعلی ناوگان نیروی دریایی، آکاینو، شخصیتی بسیار قدرتمند و البته پیچیده است. میوه شیطان او قدرت ترسناک تبدیل شدن به لاوا را به او داد. این قدرت بسیار زیادی به او داد و باعث آسیب‌هایی جدی شد که در مرگ او نقش داشت.

قدرت آکاینو قابل اندازه گیری نیست. چرا که او ده روز متوالی در پانک هازارد با آئوکیجی مبارزه کرد و پیروز شد. بدن او مقوامت بسیار بالایی دارد و یک بار دو ضربه پشت هم با قدرت‌های میوه شیطانی و هاکی را تحمل کرد و بلافاصله برای ادامه مبارزه از جای بلند شد. با توجه به اینکه قدرت آکاینو مبتنی بر گرماست، ممکن است بتواند دشمن نهایی لوفی باشد. چرا که قدرت او حتی می‌تواند به کاپیتان کلاه حصیری هم آسیب بزند.

7. Charlotte Linlin – شارلولت لینلین

شارلوت لینلین که بیشتر با عنوان مادرِ بزرگ شناخته می‌شود، یکی از ترسناک‌ترین افرادی است که در دنیای وان پیس وجود دارد. او قدرت میوه جادویی دارد و نه تنها از هر سه شکل هاکی استفاده می‌کند، بلکه دارای قدرت Soul-Soul Fruit است که اجازه می‌دهد تا روح هر موجود زنده‌ای را که از او می‌ترسد، کنترل کند.

مادر بزرگ یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه وان پیس است و حتی می‌تواند هرچقدر که می‌خواهد از سال‌های باقی مانده عمر یک نفر کم کند حتی اگر منجر به مرگ او در همان لحظه شود. او به طرز عجیبی چاپب است و تقریباً می‌توان گفت که غیر قابل کشتن است.

6. Kaido – کایدو

قدرتمندترین شخصیت های انیمه One Piece

کایدو به عنوان پادشاه جانوران و حیوانات شناخته می‌شود. او چندین بار تلاش کرده‌ است تا جان خودش را بگیرد و خودکشی کند اما بدنش خیلی مقاوم بود. تقریباً هیچ چیز نمی‌توانست او را شکست دهد تا زمانی که لوفی با قدرت میوه جادویی و بسیاری از دشمنان قدرتمند دیگرش، توانستند او را در یک جزیره شکست دهند.

کایدو حتی بدون استفاده از میوه شیطان یا قدرت هاکی بسیار قوی است. او به سادگی می‌تواند یک شهر کامل را از بین ببرد. چیزی که کایدو را خیلی ترسناک‌تر می‌کند، این است که او هیچوقت میوه شیطان خود را بیدار نکرد. اگر او چنین کاری می‌کرد، احتمالاً حتی قدرت بسیار زیاد لوفی هم برای متوقف کردنش کافی نبود. او به عنوان یکی از بهترین شرورهای سریال، در دسته قوی ترین شخصیت های وان پیس نیز قرار می‌گیرد.

5. Marshall D. Teach – مارشال دی تچ

ریش سیاه، یکی از اعضای بدترین نسل امپراطور دریا و جنگ سالار، کاری غیرممکن انجام داد و به طور همزمان از قدرت دو میوه شیطان استفاده کرد. عطش او برای قدرت باورنکردنی است و کشتن خدمه خود، اسیر کردن آس و دزدین قدرت‌های ریش سفید، گواه از این جاه طلبی دیوانه‌وارش است.

با نزدیک شدن به پایان کار مارشال، او احتمالاً یکی از شرورهای مهم و کلیدی در پایان وان پیس خواهد بود. چرا که مارشال برادر و پدرخوانده لوفی را کشته بود. او از بسیاری جهات به عنوان مخالف ایدئولوژیک لوفی شناخته می‌شود و از دزدی دریایی برای پیشبرد اهداف خودخواهانه خودش استفاده می‌کند. برخلاف لوفی که دائما به دنبال کمک به مردم است. با توجه به قدرت بسیار ریش سیاه در استفاده همزمان از دو میوه شیطان، احتمالاً مبارزه نهایی او با لوفی بسیار جذاب خواهد بود.

4. Monkey D. Garp – مانکی دی گارپ

مانکی دی گارپ یک نایب دریاسار است که اگر پیشنهاد ترفیع را رد نمی‌کرد، به سادگی می‌توانست دریاسالار ناوگان شود. او بارها با گول دی راجرز مبارزه کرده است و حتی راجر گفته که آن‌ها تقریباً بارها یکدیگر را کشته‌اند. آن‌‌ها در دوره جوانی‌شان در خط مقدم مبارزه با دزدان دریایی بودند. او در نهایت احترام راجر را به دست آورد و حتی پسرش، آس را در کنار لوفی بزرگ کرد.

حتما بخوانید: تمام آثار هایائو میازاکی؛ فهرست کامل براساس زمان

گارپ که در هاکی یک استاد است، قدرت یک ابرانسان را دارد و به سادگی می‌توانیم رو را یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه One Piece حساب کنیم. اگرچه که میوه‌‌های شیطان قدرت بسیاری دارند، اما گارپ و چند شخصیت دیگر ثابت کرده‌اند که بدون میوه‌ شیطان هم می‌توان شکست ناپذیر بود.

3. Shanks – شانکس

شانکس یکی از معدود شخصیت‌هایی است که هنوز تمام قدرت خود را به ما نشان نداده است. او از کودکی با راجر دریانوردی کرده و بیشتر عمر خود را در میدان جنگ بوده است. شانکس نیز همچون چند مورد دیگر از این لیست، قدرت میوه شیطان را ندارد؛ البته که شاید حتی به آن نیازی هم نداشته باشد.

تسلط شانکس بر هاکی بدون شک بهترین ویژگی‌ او است. اگرچه که شانسی مهارت زیادی در شمشیرزنی هم دارد. او موفق شد نیروی دریایی و دزدان دریایی ریش سیاه را وادار به عقب نشینی کند تا جنگ مارینفورد را بدون درگیری به پایان برساند. یک تئوری محبوب بین طرفداران وجود دارد که شانکس را به عنوان آخرین مانع لوفی برای تبدیل شدن به پادشاه دزد دریایی معرفی می‌کند. اگر اینطور باشد، قطعاً لوفی یک چالش باورنکردنی پیش روی خود خواهد داشت.

2. Edward Newgate – ادوارد نیوگیت

اداوارد ریش سفید حتی با کهولت سن و یک بیماره کشنده، همچنان به عنوان یکی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه One Piece شناخته می‌شود. این باعث می‌شود که فکر کنیم ریش سفید در دوران اوج جوانی خود چقدر می‌توانست ترسناک باشد. قدرت میوه شیطانی او بسیار ترسناک است و به ریش سفید اجازه ایجاد زلزله را می‌داد. اگرچه که این قدرت او توسط ریش سیاه دزدیده شد اما نمی‌توانیم قدرت عجیب ریش سفید را انکار کنیم.

267 ضربه شمشیر، 152 گلوله، 46 توپ و دو سوراخ ایجاد شده توسط مشت‌های آکاینو در سینه ریش سفید لازم بود تا این پیر مرد درحال مرگ را بکشد. ریش سفید می‌توانست از لحاظ قدرت با راجر رقابت کند و بزرگترین رقیب او برای کسب عنوان پادشاه دزد دریایی هم راجر بود. ریش سفید هرگز از دست دشمن فرار نکرد و تا آخرین لحظه جلوی آن‌ها ایستاد و بدون اینکه پشت بدنش هیچ زخمی ایجاد شود، مرد.

1. Gol D. Roger – گول دی راجر

پادشاه دزدان دریایی قوی ترین شخصیت One Piece و توقف نشدنی در نظر گرفته شده و با 5 میلیارد توت، بالاترین جایزه در این انیمه دارد. برخی از قدرتمندترین شخصیت‌ها همچون کوزوکی و اودن، سیلور ریلی و شانکس به راجر وفادار بودند. تنها دلیل مرگ راجر، این است که او خودش را تسلیم نیروی دریایی کرد.

او تنها با استفاده از بدنش، شمشیرش و هاکی توانست جهان را تغییر دهد و تا تاثیری که گذاشته تا چند دهه بعد باقی بماند. اگرچه که هنگام مبارزه او با ریش سفید در جریان آرک Wano نگاه کوتاهی به قدرت‌ او داشتیم، اما اطلاعات کمی درباره راجر وجود دارد. با توجه به اینکه مرگ راجر عملاً وقایع داستان وان پیس را رقم زد، باعث شده تا نتوانیم تصویر کاملی از میزان قدرتمندی او داشته باشیم. با این حال اگر همه چیزهایی که درباره او گفته شده درست باشد، راجر بدون شک قدرتمند ترین شخصیت وان تاریخ وان پیس بوده است.

مهدی سیاه‌تیری

دانشجوی موسیقی که مشتاقانه از سینما و تلوزیون می‌نویسه و علاقه ویژه‌ای به کامیک بوک و اقتباس‌های کامیک بوکی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا