انیمه و مانگاسینما

رتبه بندی 12 تا از قدرتمندترین شخصیت های Solo Leveling

انیمه و مانهوای Solo Leveling در ابتدای قهرمانی ضعیف به نام سونگ جین وو را به ما معرفی کرد که پس از مدتی کوتاه، او تبدیل به یکی از قدرتمندترین شخصیت های Solo Leveling می‌شود. کسانی که مانهوا را خوانده‌اند، از قبل در مورد همه شخصیت‌های جهان Solo Leveling اطلاعات دارند اما طرفدارانی که تنها انیمه را دیده باشند، احتمالاً چندان از شخصیت‌های قدرتمند زیادی به غیر از جین وو اطلاعی نداشته باشند. پس ما آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد!

هشدار: این محتوا شامل اسپویلر برای شخصیت‌های داستان Solo Leveling می‌شود و اگر مانهوا را نخوانده باشید، ممکن است برخی از قسمت‌های داستان برای شما لو برود.

12. لژیا – Legia

لژیا یک پادشاه قدرتمند است که برای نشان دادن قدرت کامل خود، احتیاجی به بدن فیزیکی ندارد. او همچنین به عنوان پادشاه آغاز شناخته می‌شود. پس از مرگ هستی مطلق، لژیا توسط فرمانروایان متوقف شد و پس از سال‌ها به دنیای انسان‌ها فرستاده شد تا سونگ جین وو را بکشد.

پادشاه لژیا که بیش از حد به قدرت خود اطمینان داشت، معتقد بود که می‌تواند به سادگی سونگ جین وو را در نبردی رو در رو شکست دهد. او حتی برای مبارزه با پادشاه سایه هم ایمان بسیاری به خودش داشت و پادشاه ساده، به سادگی و با یک ضربه سر او را برید.

11. گوتو ریوجی – Goto Ryuji

قدرتمندترین شخصیت های Solo Leveling

گوتو ریوجی نه تنها قوی‌ترین شکارچی، بلکه یکی از قوی ترین شخصیت های Solo Leveling محسوب می‌شود. او یک شکارچی خارجی بود که از نظر مهارت و توانایی مبارزه، هم‌سطح و برابر با شکارچیان سطح ملی بود. اگرچه که ریوجی شخصیتی آرام و متواضع به نظر می‌رسد، اما او در حقیقت یک شکارچی بیش از حد با اعتماد به نفس و خودخواه است که مگر در مواقعی که در خطر باشد، به اعضای گروه خود اهمیت نمی‌دهد.

جدای از مهارت‌های ویژه ریوجی، چیزی که او را به یک مبارز قدرتمند تبدیل می‌کند، سرعت خارق‌العاده‌اش است. سرعت او بود که اجازه داد زمانی که پادشاه مورچه از پشت به او حمله کرد، با آن مقابله کند. با این حال اگرچه که ریوجی یک شکارچی قدرتمند بود، اما با قهرمان داستان ما قابل مقایسه نیست.

10. لیو ژیگانگ – Liu Zhigang

لیو ژیگانگ یک شکارچی قوی از چین است که جزو شکارچیان سطح ملی نیز محسوب می‌شود. قدرت‌های او به او اجازه داد تا بدون زحمت، از گوتو ریوجی پیشی بگیرد و شکارچی بهتری باشد. قدرت واقعی لیو ژیگانگ را زمانی مشاهده کردیم که او صدها مورچه را در منطقه ساحل شرقی چین نابود کرد.

ژیکانگ میزبان یکی از فرمانروایان بود و بنابراین بدیهی است که او نه تنها قدرتمندتر از شکارچیان عادی باشد، بلکه حتی توانایی مقابله با هیولاهایی که تهدید بزرگی برای بشری هستند نیز داشته باشد. ژيگانگ تا پیش از اینکه سونگ جین وو وارد داستان ما شود، قوی‌ترین شکارچی تاریخ آسیا بود.

9. پادشاه طاعون – Monarch Of Plagues

قدرتمندترین شخصیت های Solo Leveling

کوئرشا، ملقب به پادشاه طاعون، یک شکارچی آمریکایی سطح ملی به نام کریستوفر رید را به همراه تارناک و راکان کشت. او حتی زمانی که پادشاه فراست درباره جین وو و میزبانی‌اش برای پادشاه سایه گفت، با کشتن جین وو موافقت کرد.

او توانست تنها با یک مشت باعث خونریزی سونگ جین وو شود. اگرچه که جین وو هم کمی بعد آسیب بسیار زیادی به او وارد کرد. با این حال کوئرشا توانایی احیا کننده باورنکردنی‌ای دارد و ظرف چند ثانیه پس از سلاخی شدن، جانی دوباره گرفت.

8. برو – Beru

برو برای الوین بار به عنوان سایه‌ای انسان نما از پادشاه مورچه ظاهر شد. با این حال، پس از اینکه جین وو او را در نبرد شکست داد، برو به ارتش سایه‌اش ملحق شد و تصمیم گرفت تا به جای از عطش برای خون انسان‌ها، در طرف درستی بجنگد. او به عنوان یک سایه با درجه مارشال، فردی فوق‌العاده قدرتمند است که می‌تواند تنها با یک ضربه حریفان خود را از بین ببرد.

باورنکردنی‌ترین توانایی‌های برو زمانی دیده شدند که او به جین وو کمک کرد تا به جانوری که نگهبان دروازه سطح S بود حمله کند. او نه تنها وارد بدن دشمنش شد، بلکه او را از درون نابود کرد و کشت. این اتفاق در آرک بحران ژاپن رخ داد. از این زمان بود که او را به عنوان یکی از قدرتمندترین شخصیت های Solo Leveling شناختیم. علاوه بر مهارت‌های جنگی، برو همچنین توانایی شفابخشی ویژه‌ای دارد و جین وو نیز از این توانایی‌اش برای نجات جینیو که در نبرد با هوانگ دونگسو به شدت مجروح شده بود استفاده کرد.

7. پادشاه شعله‌های سفید – Monarch of White Flames

قدرتمندترین شخصیت های Solo Leveling

پادشاه شعله‌های سفید که با نام باران نیز شناخته می‌شود، فردی با اعتماد به نفس بیش از حد و بی‌رحم بود که بدون فکر کردن، تصمیم گرفت به جنگ با پادشاه سایه برود.

باران یکی از قدرتمندترین موجودات Solo Leveling بود و به همین دلیل است که آنتارس در کنار راکان، تصمیم گرفتند در نبرد علیه اشبورن طرف او را بگیرند. سال‌ها بعد و زمانی که جین وو در به قلعه شیطان رسید، با باران مواجه شد. او به قدری قدرتمند بود که اگر اسیل حواسش را پرت نمی‌کرد، می‌توانست جین وو را بکشد.

6. تارناک – Tarnak

تارناک که به عنوان پادشاه بدن آهنین نیز شناخته می‌شود، شخصیتی مشابه باران داشت. نباید قدرت بسیار زیاد او را فراموش کنیم. تارناک یکی از سه پادشاهی بود که کریستوفر رید قدرتمند را به قتل رساند. با این حال، هنگامی که او آنتارس را در نبرد علیه جین وو همراهی می‌کرد، تنها به دلیل اعتماد به نفسی که داشت نتوانست متوجه تله توماس آندره و جین وو شود.

نفرت بسیار زیاد تارناک از انسان‌ها او را خشمگین کرده بود. نتیجه چنین خشم کنترل نشده‌ای، تلاش برای حمله به بلیون، برو و توماس آندره بدون آنتارس بود. حالا او در دام این سه نفر افتاده بود و در این نبرد، شکست خورد.

5. توماس آندره – Thomas Andre

توماس آندره در خانواده‌ای به دنیا آمده بود که دشمنان بسیار زیادی داشتند. بنابراین، او تبدیل به سرکشی شد که از هر فرصتی برای تسلط بر کسانی که با او مخالف بودند استفاده می‌کرد. سال‌ها بعد آندره قدرت واقعی خود را در مبارزه با کامیش به نمایش گذاشت و نتیجه آن، به دست آوردن موقعیت یک شکارچی سطح ملی بود.

بدون شک توماس یکی از قدرتمندترین شخصیت های Solo Leveling است. او حتی یک بار در مبارزه با میزبان انسانی پادشاه سایه، جین وو موفق شد که تنها با یک مشت او را به آسمان پرتاب کند.

4. سونگ ایل هوان – Sung Il-Hwan

سونگ ایل هوان کسی نیست جز پدر گمشده قهرمان داستان ما. او اولین شکارچی سطح S بود که زندگی خودش را فدای انسان‌ها کرد. او در ابتدا به عنوان یک آتش نشان کار می‌کرد. با این حال، پس از ورود اولین جانور جادویی به جهان، شغل و خانواده‌اش را ترک کرد تا سفری جدید و البته خطرناک را آغاز کند.

یک دهه پیش از خط داستانی اصلی، سونگ ال هوان در یک سیاه چاله گیر افتاد. سال‌ها بعد، زمانی که فرمانروایان از وجود میزبان پادشاه سایه مطلع شدند، او را برای کشتنش انتخاب کردند. هنگامی که سونگ ایل هوان به دنبال جین وو بود، شکارچیان سطح A به او حمله کردند و سونگ ایل نیز با قدرت جسمانی بسیار زیادش تمام آن‌ها مبهوت کرد.

3. پادشاه سایه – Shadow Monarch

پادشاه سایه یا اشبون (Ashborn) زمانی یک فرمانروای قدرتمند بود که با پادشاهان می‌جنگید تا به خواسته هستی مطلق عمل کند. با این حال زمانی که آن‌ها هستی مطلق را کشتند، او تنها کسی بود که شجاعت مبارزه با هم‌نوعان خودش را داشت.

حالا اشبورن جبهه خودش را عوض کرد و به عنوان پادشاه سایه، به پادشاهان ملحق شد. او قدرت بسیار زیادی داشت که هیچ موجود دیگری تا آن زمان تاکنون تجربه‌اش نکرده بود. توانایی‌های ویژه باران را زمانی دیدیم که به طرز وحشیانه‌ای باران را با له کردن جمجه‌اش مانند یک تکه میوه، آن هم با دست خالی کشت.

2. سونگ جین وو – Sung Jinwoo

سونگ جین وو زمانی ضعیف‌ترین شکارچی بشریت بود. اما حالا قوی ترین شخصیت Solo Leveling پس از هستی مطلق است. اگرچه که او در ابتدا ضعیف به‌نظر می‌رسید، اما بارها توانست از مرگ نجات پیدا کند و حالا اشبورن تصمیم گرفت برای پیشبرد اهدافش، جین وو را به عنوان میزبان انتخاب کند.

پس از ادغام جین وو و پادشاه سایه، او تبدیل به فردی شد که حتی می‌توانست با قوی‌ترین شکارچی جهان، یعنی توماس آندره در نبردی سخت مبارزه کند. سرعت باورنکردنی او باعث می‌شد که هیچکس نتواند حرکاتش را پیشبینی کند و البته استقامت جسمانی‌اش، به او اجازه می‌دهد که از هر ضربه‌ای در امان بماند و آسیب جدی‌ای نبیند.

1. هستی مطلق (وجود مطلق) – The Absolute Being

جهان Solo Leveling هیچ‌گاه وجود نمی‌داشت اگر هستی مطلق، یا وجود مطلق نبود. چرا که او کسی بود که حاکمان و پادشاهان را از نور و تاریکی خلق کرد.

هستی مطلق یکی از قدرتمندترین شخصیت Solo Leveling است که قدرتی خداگون و واضح است که هیچکس نمی‌تواند از او قوی‌تر باشد. او این توانایی را داشت که هر موجود زنده‌ای را همچون عروسک‌های خیمه شب بازی‌اش کنترل کند. وجود مطلق کسی بود که به اشبورن قدرت‌هایی خداگونه داد تا بتواند در ادامه دادن جنگ بین پادشاهان و فرمانروایان کمک کند.

جمع بندی

این رتبه بندی ما از قدرتمندترین شخصیت های Solo Leveling بود. البته که شخصیت‌های قدرتمند دیگری هم در جهان Solo Leveling وجود داشتند که بتوانیم آن‌ها را معرفی کنیم. با این حال محدود دوازده عنوانی ما در این لیست، باعث شد که تنها به معرفی این موارد، که به نظر ما مهم‌ترین

مهدی سیاه‌تیری

دانشجوی موسیقی که مشتاقانه از سینما و تلوزیون می‌نویسه و علاقه ویژه‌ای به کامیک بوک و اقتباس‌های کامیک بوکی داره.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا