انیمه و مانگا

پادشاهان در Solo Leveling چه کسانی هستند؟ (Monarchs)

انیمه Solo Leveling یکی از هیجان انگیزترین انیمه‌های سال 2024 بود که با روایت منحصر به فرد خود از انتظارات ما فراتر رفت و به نامی آشنا میان مخاطبان انیمه تبدیل شد. با این حال بسیاری از طرفداران این انیمه نمی‌دانند که همه چیز در جهان Solo Leveling از زمانی آغاز شد که هیچ چیز جز نور و تاریکی در جهان وجود نداشت. آن زمان بود که هستی مطلق، فرمانروایان و پادشاهان را خلق کرد. درحالی که فرمانروایان مسئولیت حفاظت از بشریت را برعهده داشتند، پادشاهان خواستار از بین بردن تمام بشریت را داشتند. اما واقعاً پادشاهان در Solo Leveling چه کسانی هستند؟ با ما همراه باشید تا باهم به معرفی و تاریخچه آن‌ها بپردازیم.

هشدار اسپویلر: این محتوا اطلاعات زیادی درباره داستان و جهان Solo Leveling را به شما می‌دهد که ممکن است قسمت‌های مهمی از مانهوا را برای شما اسپویل کند.

منشأ پادشاهان در Solo Leveling

روشنایی و تاریکی دو نیروی ماقبل تاریخی بودند که هستی مطلق آن‌ها را تبدیل به فرمانروایان و پادشاهان کرد. گروهی که نماد خوبی هستند و برای نجات بشر خلق شدند، و گروه دیگری که بد مطلق و دشمن نهایی بشر است. پادشاهان موجودات بسیار قدرتمندی هستند که نمی‌توانند به شکل واقعی خود وارد دنیای انسان‌ها شوند.

درواقع پادشاهان همچون سوکونا در دنیای جوجوتسو کایسن، تنها می‌توانند با استفاده از جسم انسان‌ها به عنوان میزبان، وارد دنیای آن‌ها شوند. اگرچه که یک پادشاه در شکل حقیقی خودش هم موجودی بسیار قدرتمند است، اما داشتن یک میزبان حتی او یا از لحاظ فیزیکی قدرتمندتر هم می‌کند. هر پادشاه دارای قدرتی منحصر به فرد است که او را قدرتمندتر از یک شکارچی سطح S می‌کند. همچنین هرکدام از آن‌ها ارتشی دارند که در مرگبارترین نبردها از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند.

پادشاه سایه

پادشاهان در Solo Leveling چه کسانی هستند؟ (Monarchs)

هنگامی که دشمنی ابدی میان پادشاهان و فرمانروایان آغاز شد، آن‌ها از هستی مطلق خواستند تا به آن‌ها قدرت بیشتری دهد تا بتوانند به جنگ پایان دهند. با این حال هستی مطلق آن‌ها را جدی نگرفت. او واقعاً طرفدار هیچدام از آن‌ها نبود و اتفاقاً دوست داشت که این جنگ تا ابد ادامه داشته باشد. در این میان یکی از فرمانروایان که به عنوان اشبورن شناخته می‌شود،‌ اعتقاد و هدف هستی مطلق را می‌دانست و بدون هیچ سوالی همیشه از او پیروی می‌کرد.

فرمانروایان که متوجه انگیزه خودخواهانه هستی مطلق شده بودند،‌ تصمیم گرفتند تا او را بکشند و بتوانند بالاخره به این جنگ طولانی پایان دهند. با این حال اشبورن که هنوز هم به هستی مطلق وفادار بود، پس از مرگ او تصمیم گرفت تا برای هدف هستی مطلق و ابدی شدن این جنگ، جبهه خود را عوض کند و به پادشاهان کمک کند. از آن زمان به بعد، او به عنوان پادشاه سایه شناخته می‌شود.

حتما بخوانید: هرآنچه از فصل دوم انیمه Solo Leveling می‌دانیم

زمانی که اشبورن به پادشاهان کمک کرد، آن‌ها مجبور شدند که او را به عنوان یک متحد بپذیرند چرا که گزینه بهتری نداشتند. با این حال قدرت بسیار زیاد اشبورن باعث شد تا دو پادشاه به نام‌های راکان و باران پیمان را زیر وا بگذارند و با ارتش خود به او حمله کنند. با این حال اشبورن باران را کشت و بر راکان نیز غلبه کرد اما نتوانست ارتش خودش را نجات دهد.

با نابودی ارتش اشبورن، او تصمیم گرفت تا برای مدتی پنهان شود و پس از احیای ارتش از دست رفته‌اش، به میدان نبرد بازگردد. در همین حال که اشبورن پنهان شده بود، پادشاهان در نبرد علیه حاکمان شکست خوردند و وادار به فرار از شکاف‌های جهان شدند.

جنگ بی‌پایان به زمین می‌رسد

بالاخره پای پادشاهان و فرمانروایان در Solo Leveling به زمین باز می‌شود. پس از شکست از فرمانروایان، پادشاهان تصمیم گرفتند تا ارتش خود را بعد از قرن‌ها بازسازی کنند. تسلط آن‌ها بر انسان‌ها زمانی آغاز شد که راکان حضور دشمن سابق خود، پادشاه سایه را در جزیره ججو احساس کرد. بنابراین او برای کسب اطلاعات بیشتر جستجو کرد و با پادشاه فراست رو به رو شد که او تمام حقایق را برایش فاش کرد. پس این دو تصمیم گرفتند به جنگی که قرن‌ها پیش ناتمام مانده بود، ادامه دهند.

در همین حین، پادشاه لژیا که تاکنون اسیر نگه داشته شده بود، به زمین فرستاده شد و پس از آرک داستانی جزیره ججو،‌توسط جین وو کشته شد. پادشاهان نیز تصمیم گرفتند تا برای پیدا کردن فرمانروایان وارد دنیای انسان‌ها شوند. نبرد آن‌ها با قتل شخصی به نام کریستوفر رید آغاز شد. کریستوفر رید نه تنها یک شکارچی قدرتمند آمریکایی، بلکه میزبان یکی از حاکمان نیز بود.

پس از کشته شدن این شکارچه در ایالات متحده، پادشاهان یک شکارچی برزیلی دیگر را با سطح S در کنرانسی بین‌المللی ربودند و به قتل رساندند. این کشتارها عزم پادشاهان را افزایش داد و آن‌ها تصمیم گرفتند که حضور پررنگ‌تری در میان انسان‌ها داشته باشند. اگرچه که با گذشت زمان، آن‌ها متوجه شدند که سونگ جین وو بزرگ‌ترین تهدید در دنیای انسان‌ها است چرا که او میزبان قدرتمندترین پادشاه، یعنی اشبورن است.

فهرست پادشاهان

پادشاهان در Solo Leveling چه کسانی هستند؟ (Monarchs)

حالا که پادشاهان یا Monarchs در Solo Leveling را می‌شناسیم، در لیستی جامع تمام آن‌ها را به همراه نوع قدرتشان معرفی می‌کنیم.

اشبورن (Ashborn) – پادشاه سایه‌ها
یوگمونت (Yogumunt) – پادشاه تغییر شکل
ترناک (Tarnak) – پادشاه بدن آهنین
آنتارس (Antares) – پادشاه نابودی
راکان (Rakan) – پادشاه نیش
هوچوان (Hochwan) – پادشاه سرما
کوئره‌شا (Querehsha) – پادشاه طاعون
باران (Baran) – پادشاه شعله‌های سفید
لژیا (Legia) – پادشاه آغاز

جمع بندی

این تاریخچه‌ای کوتاه و خلاصه از پادشاهان و فرمانروایان در Solo Leveling، دو نیروی بزرگ و خداگون از دنیای Solo Leveling بود. نیروهایی که عملاً مظهری از خوبی و بدی هستند و جنگ بی‌پایان آن‌ها انسان‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. اگرچه که مجبور به اسپویل و لو دادن بخشی از داستان که به تاریخچه آن‌ها مربوط می‌شود شدیم، اما سرنوشت این داستان جذاب و جنگ بی‌پایان، چیزی است که خودتان باید ببینید. پس یا همین حالا مطالعه ادامه داستان را در مانهوای Solo Leveling ادامه دهید و یا در انتظار فصل‌های بعدی انیمه بنشینید.

مهدی سیاه‌تیری

دانشجوی موسیقی که مشتاقانه از سینما و تلوزیون می‌نویسه و علاقه ویژه‌ای به کامیک بوک و اقتباس‌های کامیک بوکی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا